חיפושיט!!!
מה רואות עיניי? את פה? האם אני הוזה? האם אני צריכה להגדיל את מינון הכדורים? האם מחר אסטרואיד גדול יכחיד עיר מסויימת במרכז הארץ..עיר שבה נותנים דו``חות חנייה וגם נמצא שם מוקד ביפר??? מהר מהר לצ`אט..ואני רוצה לראות אותך שם תחת השם ``חיפושיט המעורטלת <0>`` כן! כן! עם העוגיה...(לא שברור לי איך את רואה בזה עוגיה..אבל נו טוב נזרום עם הטירוף)
מה רואות עיניי? את פה? האם אני הוזה? האם אני צריכה להגדיל את מינון הכדורים? האם מחר אסטרואיד גדול יכחיד עיר מסויימת במרכז הארץ..עיר שבה נותנים דו``חות חנייה וגם נמצא שם מוקד ביפר??? מהר מהר לצ`אט..ואני רוצה לראות אותך שם תחת השם ``חיפושיט המעורטלת <0>`` כן! כן! עם העוגיה...(לא שברור לי איך את רואה בזה עוגיה..אבל נו טוב נזרום עם הטירוף)