חיפושיט!!!

MOON..

New member
חיפושיט!!!

מה רואות עיניי? את פה? האם אני הוזה? האם אני צריכה להגדיל את מינון הכדורים? האם מחר אסטרואיד גדול יכחיד עיר מסויימת במרכז הארץ..עיר שבה נותנים דו``חות חנייה וגם נמצא שם מוקד ביפר??? מהר מהר לצ`אט..ואני רוצה לראות אותך שם תחת השם ``חיפושיט המעורטלת <0>`` כן! כן! עם העוגיה...(לא שברור לי איך את רואה בזה עוגיה..אבל נו טוב נזרום עם הטירוף)
 
למעלה