חיפוי בכביש מספר 1
שלום היום בבוקר עברתי בכביש מספר אחד וראיתי כי מגשר הרכבת ליד נתב"ג ועד חצי הדרך לתל אביב שפכו חיפוי זפת והפכו את הכביש לנוח "לרווחת הנוסעים כמובן". לפי דעתי נעלמו 2 תשתיות של מצלמות גטסו מתחת לחיפוי. האם זה לא אמור להפריע למדידת ההשראות של הגלגלים? יש לי הרגשה כי כל התשתיות יעלמו בקרוב באורך פלא כך שלא יהיה ניתן לדעת היכן הם ממוקמות בכלל. לפי מה שמיצו פירסם, המצלמות הללו קטלניות למרחוק באיכות התמונה שהם מפיקות כך שלא תהיה להם בעיה לתפוס כל "פורע חוק" למרחוק. תגידו שלא דואגים לכם ולנוחיותכם בכבישים.
שלום היום בבוקר עברתי בכביש מספר אחד וראיתי כי מגשר הרכבת ליד נתב"ג ועד חצי הדרך לתל אביב שפכו חיפוי זפת והפכו את הכביש לנוח "לרווחת הנוסעים כמובן". לפי דעתי נעלמו 2 תשתיות של מצלמות גטסו מתחת לחיפוי. האם זה לא אמור להפריע למדידת ההשראות של הגלגלים? יש לי הרגשה כי כל התשתיות יעלמו בקרוב באורך פלא כך שלא יהיה ניתן לדעת היכן הם ממוקמות בכלל. לפי מה שמיצו פירסם, המצלמות הללו קטלניות למרחוק באיכות התמונה שהם מפיקות כך שלא תהיה להם בעיה לתפוס כל "פורע חוק" למרחוק. תגידו שלא דואגים לכם ולנוחיותכם בכבישים.