חיפאית B-(

איצקו

New member
חיפאית B-(

הלכת לישון מבלי לומר לילה טוב. אז הנה אני אומר: ל י ל ה ט ו ב ו ח ל ו מ ו ת פ ז. (רק עלי ;-)) איצקו.
 

חיפאית30

New member
בוקר מקסים גם לך.

החזרתי לך מייל. רק בטעות לכתובת של הבית. אז רוץץץץץץץץץץץץץץ.
 
למעלה