חיסונים
שלום, אני מטופלת בפרדניזון 10 מג' ביום בעקבות דלקת כבד אוטואמונית אני רוצה לטוס לטיול לצפון הודו ואני צריכה לקבל מס' חיסונים לפני עשר שנים קבלתי חיסון לצהבת B ועל פי הבדיקות היום אני לא מחוסנת האם יש בעיה לקבל חיסון לצהבת B וחיסונים נוספים בעקבות הטיפול התרופתי? תודה רבה
שלום, אני מטופלת בפרדניזון 10 מג' ביום בעקבות דלקת כבד אוטואמונית אני רוצה לטוס לטיול לצפון הודו ואני צריכה לקבל מס' חיסונים לפני עשר שנים קבלתי חיסון לצהבת B ועל פי הבדיקות היום אני לא מחוסנת האם יש בעיה לקבל חיסון לצהבת B וחיסונים נוספים בעקבות הטיפול התרופתי? תודה רבה