חיסונים

iditba

New member
חיסונים

שלום, אני מטופלת בפרדניזון 10 מג' ביום בעקבות דלקת כבד אוטואמונית אני רוצה לטוס לטיול לצפון הודו ואני צריכה לקבל מס' חיסונים לפני עשר שנים קבלתי חיסון לצהבת B ועל פי הבדיקות היום אני לא מחוסנת האם יש בעיה לקבל חיסון לצהבת B וחיסונים נוספים בעקבות הטיפול התרופתי? תודה רבה
 
חיסונים

אין בעייה לחיסון לצהבת B ובעקרון לחיסונים האחרים שצריכים להודו. תתיעצי גם עם הפורום שלנו לחיסונים ורפואת מטיילים.
 
למעלה