חינוך אחר!

חינוך אחר!

אנחנו, קבוצה של תיכוניסטים מרחבי המדינה החלטנו לצאת מול מערכת החינוך ולומר את האמת, לומר את האמת על מה שאנחנו מרגישים ולומר את האמת שצריך שינוי ועכשיו. מטה חינוך אחר מחתים מכתב עצומה שיתפרסם באמצעי התקשורת השונים. אנו מבקשים מכל בני הנוער התומכים לחתום ולהצטרף למאבק. הפרטים הנדרשים כתובים בתחתית המכתב המצורף להודעה זו. רק השם, שם המשפחה, הכיתה והעיר יפורסמו במכתב, שאר הפרטים ישמרו במטה על מנת ליצור קשר וכו´. אנו מזמינים גם אזרחים ומורים לחתום לאות הזדהות על המכתב, נא לציין באי מייל האם אתה אזרח מורה או תלמיד. את החתימה ניתן לשלוח לאי מייל של המטה: [email protected] בברכת חינוך אחר, חינוך טוב יותר. מטה חינוך אחר.
 
השינוי הוא שינוי תפיסתי

השינוי אומר שבי"ס יתחיל לשים דגש על התחום החינוכי וייתן לתלמידים את הכלים לחשיבה עצמית, הרעיון הוא להראות שבי"ס מעודד קיבעון והשינוי צריך להיות בכיוון החינוך ההומוניסטי. בפן הלימודי הרעיון הוא שהלימודים יהיו יותר בעלי משמעות מלבד השינון חבר הטעם של עובדות ריקות. אם מעוניין אתה בדוגמאות אומר בבקשה ואתן לך.
 
למעלה