חיי המין שלי

תימניה28

New member
חיי המין שלי

קודם כל תודה רבה למי שמציע לי את שירותיו המיניים, אבל זאת לא הסיבה שאני כאן. פשוט רציתי לדעת אם זה נורמלי שהתחלתי לאהוב מין טיפה אגרסיבי, ולזה אף אחד לא נתן לי תשובה
 
מין טיפה אגרסיבי זה בריא בהחלט

וזאת למרות שהתימניות ידועות בעדינותם במיטה.
 

pink mushroom

New member
תשובה מפורטת ומנומקת ../images/Emo132.gif

שורה תחתונה : כן, זה נורמלי הסבר מפורט ומעייף להפליא: נתחיל במשל ונמשל: אני אוכל כל יום נתח כתף של בקר (נתח מס' 4 למי שמעוניין).
האם זה נורמלי שאני אתחיל לאכול גם נתח צלי כתף (נתח מס' 5 למי שעדיין מעוניין).
כן זה נורמלי נחזור לעיניננו: כל שינוי בהתנהגות הוא דבר נורמלי. ארועים, חוויות, מצב סביבתי משנים את ההתייחסות שלנו ואת הגישה שלנו לכל דבר בחיינו. כך גם במין. כאשר מישהו נחשף למשהו שמרגש אותו, שמחדש לו, הוא מתחיל לאהוב את זה. אין בכך שום דבר פסול, אלא... בנושא הספציפי הקרוי מין/סקס/זיונים, לרוב יש עוד בן אדם אחד לפחות מעורב בתהליך. אם הוא מרגיש מושפל, נפגע (פיזית או מנטלית), מוטרד, עשוק, נרמס וכו' וכו' וכו' - אז ההתנהגות היא מן הסתם פוגעת אל מול אותו אדם והייתי ממליץ שלא להמשיך עם אותו אדם בקו מיני זה. אם זה יקרה עם עוד , נאמר, 2-3 אנשים - אולי יש חשש שזה "לא נורמלי". אם לא תפגשי בכך בכלל, או במקרים בודדים ובלתי תלויים זה בזה, זה די נורמלי. במצב הספציפי שלך, בו את נשוא האגרסיביות, אם לך אין בעיה עם זה ומצאת פרטנר שמוכן לשחק איתך את המשחק, בטח ובטח שזה נורמלי. אמרתי לך שבשורה התחתונה זה נורמלי.
 

סמיאגול

New member
יותר מנורמלי

ושובבני אני לא מבין מאיפה הבאת את זה שתימניות עדינות במיטה,מניסיוני זה בדיוק להיפך
 

דנטל

New member
למיטב הבנתי

דווקא כן ענו לך כבר בשרשור הקודם שזה נורמלי. נכון, שהיו גם תשובות לא קשורות, אבל בשורה התחתונה התשובות היו מעודדות. דרך אגב, גם בעיני זה נורמלי.
 

תימניה28

New member
תודה

דנטלי, אני ממש מקווה שאת מודעת לזה שהאתר שלך זה אחד הדברים היותר טובים שקיים פה. אז תודה, גם אני טלה, אז יש איזה הזדהות. יש לי שאלה לכל הבנים, זה נורמלי שיש כאלה שמשלמים על סקס, הכוונה לתומך? למה פשוט לא לזיין?
 

דנטל

New member
הפורום הזה טוב למי שזה מעניין אותו

יש בתפוז כל כך הרבה פורומים שעל חלקם אני אומרת "מה????????????". אני מתארת לעצמי שיש כאלה שחושבים אותו דבר על הפורום הזה. זה בדיוק הרעיון בקהילות. מאחורי כל פורום עומדת קהילה של אנשים שזה נושא שמשותף להם. הפורום הזה נפתח בגלל שלא היה מקום להודעות "דרושים" בפורום האם (פורום סקס). הרעיון הוא של "אני שובבני", והתודה לו. בעניין השאלה - מצד אחד זה נורא מוזר שיש אנשים שישר מציאים לשלם, כשיכול להיות שהם יכולים להשיג בחינם. כבר שאלתי אנשים למה זה והם תמיד ענו שכך הם מרגישים יותר נח. הסיבות לנוחות הזו הן שונות. לי, בתור מסתכלת מהצד, נראה שזה עניין של בטחון עצמי. חבל שאני לא זוכרת מה היו התשובות שקיבלתי כששאלתי. נראה מה יש לשאר חברי הפורום להגיד.
 

lizard

New member
מאוד מאוד מאוד נורמלי ../images/Emo13.gif

גם אני עכשיו חווה מין אגרסיבי ...ויותר. פשוט מדהים.
 

Guli ver

New member
את אוהבת לתת או לקבל אגרסיביות

כלומר שהבן זוג אגרסבי כלפייך? או להפך? או גם וגם?
 

חזקוש

New member
את באמת חושבת שהייתי רציני?

ברור היה לי,שהצעה ממני אליך ככה פה בפורם לא תזכה לייחס רציני. אבל באתי לרמוז לך שגחמתך החדשה נורמלית. את רק צריכה אחד עם כושר. חזקוש
 
כולם על התימניה

היי איילה ...את אפילו לא מגיבה לי...כולם רוצים להיות בתוך "הפורום" שלך מין אגרסיבי מרמז על משהו...תכתבי לי
 
למעלה