חיילים נפצעו בתאונה, ערבים יידו

nili6

New member
חיילים נפצעו בתאונה, ערבים יידו

עליהם אבנים.
 

nili6

New member
"פלשתינים באו לחגוג על המציאה"

זוהי הכותרת המתאימה.
 

setonr

New member
לאלון אם כך במלחמה כמו במלחמה עוד

את הזרנוק הגדול עוד לא ראיתם וקבלתם...
 

lmatan1

New member
מדהים כמה הודעות זבל אפשר ליצר.

הכל בעצם פשוט מאוד,יש יהודים,ויש ערבים (אחים כאלה) ויש את כל אלה שהם לא בדיוק יהודים ולא בדיוק ערבים אני מציע לקרוא להם ערב רב (נאורים כאלה)שהם לא בדיוק יהודים והם לא בדיוק ערבים.ומתקופת קום המדינה היהודית הם מטיפים להתפשרות(כור היתוך)שגרם ליצור של זן חדש של יצורים(דור מזויין לפי גפן)במילים אחרות נוצר כאן דור שאיבד את הזהות שלו ומנסה לחיות במציאות מדומה הכלאה של בני אדם וחיות שכל מה שברצונם זה לחיות כמו חיות ושאף אחד לא יגיד להם מה לעשות. אז מה הפלא שהיחידים שמצליחים להשיג השגים הם ההומואים והלסביות שתפסו את כל תפקידי המפתח במדינה שאיבדה את זהותה ומנהלים אותה אימפוטנטים.
 

lmatan1

New member
המציאות עולה על כל דימיון מר סטונר

ערב פסח יש כאן אנשים שחיים כמו מלכים ולעומתם יש כאן אנשים שאין להם מה לאכול ובשלטון יושבים אימפוטנטים שמסיתים ציבור אחד בציבור אחר בתרוץ המזוייף שאלה חיים על גבם של אחרים ובתוך כך מתנהל מאבק על הבית כל הצעקנים כאן כנראה סובלים מאוד מסגידה לאלוהי הכסף.כאשר קברניטי המדינה כבר ביזבזו הכל על חשבון המלחמה הבאה עלינו לטובה.
 

aravast

New member
הדעה שלך מגובשת?

יש בה שביב אמת על הדור המזוין וחסרי הזהות אבל מה אתה מחרטט כשערבים פלשתינאים זרקו אבנים על חיילי צבא השם, אתה מבלבל במוח על הומואים שתפסו את השלטון? אתה בסדר? אני שולח הודעות זבל? חחחח כל הפורום הזה זבל, אני לפחות חושב לפני שאני כותב הכתבה שלך זבל "הכלאה של בני אדם וחיות שכל מה שברצונם זה לחיות כמו חיות ושאף אחד לא יגיד להם מה לעשות." מתלבש בול על מתנחלים
 

lmatan1

New member
הא יעקב מה רצית לומר

גם אתה חושב שחיים על חשבונך חמוד.דבר ברור מי זורק אבנים על צבא השם. על מה אתה מדבר אז איך הגעת למסקנה שהמתישבים הם חיות. אז או שאתה הומו או שאתה מהשלטון ונעלבת אחרת אני לא מבין איזה שביב של אמת יש בהודעה שלך.
 

aravast

New member
הבעיה שאתה לא מסוגל להתרכז

במשהו ולהיות אובייקטיוי לרגע איך הגעת לזה שאני חושב שחיים על חשבוני? איך הגעת אל השלטון ומניעיו? סה"כ אמרו שערבים זרקו אבנים על חיילים וזה מובן לחלוטין הרי החיילים נכנסו לשם עם נשק לא סתם, יש סיבה, ולא צריך להתפלא !!!ערבי זרק אבן!!! אולי תתפלא על זה שהם סוף סוף התחילו להפגין נגד המצב החרא שלהם וכן אני חושב שהמתנחלים רוצים לעשות מה בא להם וכשמפריעים להם לגרבץ אז הם מתלהמים ויוצאים נגד היד שהאכילה אותם זאת התנהגות חייתית תשאל כל מי שמגדל פיטבול
 

lmatan1

New member
ההקבלה שלך לעולם הבהמות כפי הנראה

תואמת את התפיסה הדרויניסטית שעל פיה אתה חי כאשר אדם חי אם כלב הכלב הופך במשך הזמן לתדמית בעליו לפעמים אפילו נראה דומה לו בחזות החיצונית אז מה אתה מציע שגם בעל הכלב הופך להיות תדמית של הכלב מעניין מאוד מה שאתה אומר ועל זה כתבו שטוב חבר כלב מכלב חבר. תשאל כל מי שמגדל שנאוצר.
 
למעלה