חייבת קצת לבכות
אוף, שהשנה הרעה הזו תעבור כבר והשנה הבאה תהיה טובה ושמחה. השנה שנגמרת היתה לי מאוד קשה - שתי הפלות בדיוק במרווח של שנה, שנה מאוד קשה בעבודה שלמזלי הסתיימה וכרגע אני בבית שמצד אחד זה בא לי טוב כי אני לא במצב נפשי של טיפול בילדים אחרים אבל מצד שני אני בבית לבד בשעות הבוקר ויש הרבה זמן למחשבות. בימים האחרונים נהייתי עצבנית ברמות איומות וכל הזמן אני צועקת ומתעצבנת על הילדים שלי שמסכנים אפילו לא יודעים למה אמא שלהם כעוסה כל כך. הבוקר אחרי שלקחתי את הקטני לגן ועזרתי לאמצעית לקחת את הילקוט הכבד לבית הספר התחלתי לעשות הליכה (התעמלות) עם ה mp3 שלי וסתם פתאום חשבתי על מישהי והתחלתי לבכות, ממש לבכות והרגשתי יותר טוב, הרגשתי שאני מתחילה להתנקות מבפנים. אני כל כך מאחלת לעצמי שתהיה לי שנה טובה, שנה של השמנה בסופה יהיה לי תינוקי קטן וחמוד, זה בסך הכל מה שאני מבקשת, זה מוגזם? אחרי שבכיתי קצת על עצמי רציתי לאחל לכולכן שתהיה שנה טובה, שנה של בריאות והשמנה עגולה בסופה תחבקו תינוקי קטן ובריא!!!!! אמן
אוף, שהשנה הרעה הזו תעבור כבר והשנה הבאה תהיה טובה ושמחה. השנה שנגמרת היתה לי מאוד קשה - שתי הפלות בדיוק במרווח של שנה, שנה מאוד קשה בעבודה שלמזלי הסתיימה וכרגע אני בבית שמצד אחד זה בא לי טוב כי אני לא במצב נפשי של טיפול בילדים אחרים אבל מצד שני אני בבית לבד בשעות הבוקר ויש הרבה זמן למחשבות. בימים האחרונים נהייתי עצבנית ברמות איומות וכל הזמן אני צועקת ומתעצבנת על הילדים שלי שמסכנים אפילו לא יודעים למה אמא שלהם כעוסה כל כך. הבוקר אחרי שלקחתי את הקטני לגן ועזרתי לאמצעית לקחת את הילקוט הכבד לבית הספר התחלתי לעשות הליכה (התעמלות) עם ה mp3 שלי וסתם פתאום חשבתי על מישהי והתחלתי לבכות, ממש לבכות והרגשתי יותר טוב, הרגשתי שאני מתחילה להתנקות מבפנים. אני כל כך מאחלת לעצמי שתהיה לי שנה טובה, שנה של השמנה בסופה יהיה לי תינוקי קטן וחמוד, זה בסך הכל מה שאני מבקשת, זה מוגזם? אחרי שבכיתי קצת על עצמי רציתי לאחל לכולכן שתהיה שנה טובה, שנה של בריאות והשמנה עגולה בסופה תחבקו תינוקי קטן ובריא!!!!! אמן