חייבת עזרה!

miracle16

New member
מתי קיבלת מנילה?

את מתגייסת ב25.4.06? איזה מוזר אני נולדתי באוקטובר ולא קיבלתי מנילה עדיין
 

water spell

New member
זה התאריך הראשון שלי..

גם אני נולדתי בהוקטובר(23) תקשרי ללישכת הגיוס שלך ותבקשי שישלחו לך...
 

111שיר

New member
חבל להסתבך, תדרגי דרך האינטרנט

שם אין מקום לטעות(לא שאני אומרת שזה מסובך, כן?
)
 

miracle16

New member
את האוקטובריסטית היחידה שקיבלה מניל

איזה מוזר! 90% מהחברות שלי נולדו באוקטובר-נובמבר-דצמבר (כולל אני שנולדתי ב9.10) ואף אחת עוד לא קיבלה מנילה! ומנילה אמורה להגיע לבד לא צריך להתקשר לבקש שישלחו אותה
 

water spell

New member
היא מגיעה לבד...

אבל אני ב יב ותקעו לי תאריך גיוס לאפריל 06 לכן ביקשתי מנילה מוקדם..כי שאוכל להקדים את הגיוס . תבקשי..לי שלחו בלי בעייה
 

miracle16

New member
מה פשוט ביקשת שיקדימו לך את הגיוס?

ואז כאילו את מחזירה את המנילה מוקדם ועושה אתה מיונים עוד של המחזור הזה? מתי ביקשת את זה? טוב אני גם ככה כרגע במיונים למודיעין (יום ראשון חותמת ויתור על ערבית ונשארת בסיכון גדולללללל רק על מועמדות לשחקים שסביר להניח לא תתממש)
 

chat girl

New member
מנילה

עד איזה תאריך את צריכה לשלוח את זה? ומתי קיבלת אותה? את יכולה לצלם את המנילה על דף A4 ולשלוח את ההעתק...
 
למה זה לא עובד באתר ובטלפון? תשובה:

כי את צריכה למלא 8 דברים....גם לי זה היה ככה ולעוד הרבה שאני מכיר.. תמלי 8 דברים אחד מכול תחום וזה יעבוד לך...תנסי תיראי שאני צודק
 
למעלה