daniela1975
New member
חייבת עזרה...
שלום לכולם, אני אם חד הורית לילדה בת שנתיים. בן זוגי ואני נפרדנו לפני כ-8 חודשים (הילדה הייתה בת שנה וחודשיים). היא ואביה לא בילו זמן רב ביחד, ולמעשה נוכחותו בבית לא הורגשה. לאחרונה, ילדתי החלה לקרוא "אבא" לכל גבר בסביבה. חשוב לציין כי היא קוראת "אבא" לגברים אשר מבלים עם ילדיהם, וכאשר אלו מכנים את אביהם "אבא". ילדתי מדברת באופן שוטף, היא מפותחת מאוד מבחינה וורבלית ומבינה למעשה את כל אשר נאמר בסביבתה. היא מתראה עם אביה בכל סוף שבוע (בנוכחותי - כבקשתו), היא נהנית להיות עמו, אך בסוף היום (ולעיתים לפני סוף היום) היא נפרדת ממנו לשלום מרצון. במהלך השבוע היא מדברת עליו לפעמים ומדברת עמו בטלפון. הייתי רוצה לדעת כיצד עליי להתמודד עם עצם היותה מכנה כמעט כל גבר "אבא"? (לא יודעת אם מיותר לומר שהדבר לעיתים מביך אותי מאוד, במיוחד כאשר מדובר באנשים זרים) תודה דניאלה
שלום לכולם, אני אם חד הורית לילדה בת שנתיים. בן זוגי ואני נפרדנו לפני כ-8 חודשים (הילדה הייתה בת שנה וחודשיים). היא ואביה לא בילו זמן רב ביחד, ולמעשה נוכחותו בבית לא הורגשה. לאחרונה, ילדתי החלה לקרוא "אבא" לכל גבר בסביבה. חשוב לציין כי היא קוראת "אבא" לגברים אשר מבלים עם ילדיהם, וכאשר אלו מכנים את אביהם "אבא". ילדתי מדברת באופן שוטף, היא מפותחת מאוד מבחינה וורבלית ומבינה למעשה את כל אשר נאמר בסביבתה. היא מתראה עם אביה בכל סוף שבוע (בנוכחותי - כבקשתו), היא נהנית להיות עמו, אך בסוף היום (ולעיתים לפני סוף היום) היא נפרדת ממנו לשלום מרצון. במהלך השבוע היא מדברת עליו לפעמים ומדברת עמו בטלפון. הייתי רוצה לדעת כיצד עליי להתמודד עם עצם היותה מכנה כמעט כל גבר "אבא"? (לא יודעת אם מיותר לומר שהדבר לעיתים מביך אותי מאוד, במיוחד כאשר מדובר באנשים זרים) תודה דניאלה