חייבת לציין..

חייבת לציין..

ישנתי התעוררתי באתי לבקר איזה יופי הכל פה ממש פורה.. איזה יצירות אנשים כייף פה..
מאחלת שבוע טוב לכולם
 
טאקוש תעוררתי וחשכו עיניי חיחיחיחי

סתם סתם... טאקי סידרת את המחשב תולעתתתתתתת?? מקבלת מסרים כבר???
 

טאקילה~*

New member
ואני...מממ

לא ויתרתי למשוב תפוז דהרתי והיה איזה פגסוס שהציל לי את המסרים. הנה הם אלי מגיבים וואוו היו שם דברים נעימים..
 
למעלה