חייבת לפרוק!!!

חייבת לפרוק!!!../images/Emo67.gif

חברה שלי עברה טסט ראשון היום אצל אבי מזרחי!!! (לירושלמים שמבינים עם מי היה לה עסק...)
היא גדולה!!
וקבעו לי תאריך לטסט... ולכן הצלחתי לחטוף ברקס, נגיעה בהגה ולקינוח נכבה לי האוטו!!!
מה יהיה איתי, מה?
 

xxMichaelxx

New member
מז"ט לחברה שלך! ../images/Emo24.gif

אני נכשלתי ראשון אצל מזרחי...ונכשלתי שני אצל בן גיגי.. ממש אחלה טסטרים אני מקבל,אה?
 

1סליק

New member
הוא מכשיל על כל דבר קטן בערך.....

אבל בעיקר על נהיגה איטית. מלא חברים שלי נכשלו אצלו....
 
../images/Emo41.gif בהצלחה בטסט ../images/Emo65.gif../images/Emo42.gif

ואל תידאגי זה טוב- כל הלחץ יצא עכשיו
חח
 
למעלה