חייבת לעדכן!

אימיק

New member
חייבת לעדכן!

היי , היום הגיעה אמא למקום עבודתי {בית מרקחת סופר פארם} אחרי שקנתה אצלנו מדחום מדגם סופר ספיד שמודד ב-5 שניות חם. הידה בת חודש!!! המדחום פשוט התפרק לילדה בטוסיק, היא הביאה את המדחום וחשכו עיניי ,הוא היה מפורק ויצאו ממנו חוטי נחושת וברזל .כמובן שהתנצלתי והחלפתי אותו מייד,אבל האמא הייתה בהיסטריה ובצדק. מייד התקשרתי לחברה ,תגובתם עיצבנה אותי עוד יותר ,כי"זה קורה וזה לא חריג" כשהצעתי לפצות את האם המסכנה נתקלתי בסרוב מוחלט. אז מי שיש לה את המדחום הזה ,שימו לב!!!
 

d i n o l e

New member
אימאלה , ואנחנו קנינו איזה מדחום

לא זוכרת של מי (סגול כזה) אבל גם של 5 שניות והוא הראה חום 38.5 , אז מדדנו במד חום ישן שהיה לנו של דקה והוא הראה37.3 וכבר לא ידענו מי צודק אז נסענו לקופת חולים ומדדנו שוהב ואכן ה 37.3 צדק וסתם שיגענו את הילד. ( זה החום הקבוע שלו) כנראה ש המדחומים של 5 שניות האלו לא משהו
 
אני המום! גם לבן שלי יש כבר הרבה

זמן חום 38.5 (במדחום הסגול - המהיר). בפעם הבאה אבדוק גם עם הכספית.
 

d i n o l e

New member
גם השני הוא דיגיטלי פשוט של

דקה, ובקופת חולים מדדנו עם כספית. (אמרנו להם שאנחנו לא יודעים אם יש לו משהו או שזה טעות) אז מה? חשבתם שהוא חולה כל הזמן הזה?
 
גם לנו קרה...

אפילו הזמנו רופא הביתה !!!! המדחום השקרן הראה 38.9 כשהיא היתה בת חודשיים בערך, אבל בפועל היה לה 37.1 שזה נורמלי... מאז אנחנו קנינו מדחום כספית פשוט ומדחום דיגיטלי פשוט, זה שמודד תוך דקה... ההבדלים ביניהם היו אולי של 0.1 אז זה היה בסדר
 

switch

New member
לנו גם היה מדחום סגול שמודד ב-5

שניות והוא לא ממש מדוייק...מראה טמפר' בהפרש של מעלה-מעלה וחצי מהטמפר' בפועל...לפחות הוא לא התפרק לנו בטוסיק של הקטנה
 

caspit

New member
בתור כספית אני אומרת לכם שהכי טוב

כספית. גם אנחנו מדדנו בהתחלה עם כל מיני דיגיטליים והגענו עם הילד למיון בגללם. רק כספית וגם אם זה 5 דקות בתוסיק.
 

sagiti

New member
זה ממש לא חריג

וגם אצל סופר ספיד- לנו היה הדור הישן, 10 שניות ופעמיים הוא התפרק לי כשרציתי לנקות עם אלכוהול. קנינו עכשיו של 5 שניות, אבל אנחנו כבר נשתמש בו בפה או בבית השחי.
 
למעלה