חייבת לספר לכם על קטע

חייבת לספר לכם על קטע

שקרה לי בעבודה. לפני כמה ימים עבדתי על מדים באיזור אחר בארץ ולא זה שבו שאני עובדת. בדרך הביתה, באוטובוס, מתיישבים גבר אחד, אשתו והבת שלהם שהיו בדרך חזרה הביתה מאיזה טיול. אשתו והבת שלו יושבות בשני המושבים שמאחורי והוא בא ומתיישב לידי. בכל מקרה, כמו כל שאר האוטובוס הבת שלהם נרדמה ופתאום הגבר מתחיל ללחוש לי באוזן הצעות מגונות ומספר לי כמה הוא תמיד רצה לזיין שוטרת. אני הייתי בהלם, כאילו, אשתו שם והוא מתנהג ככה? ואז גם אשתו הצטרפה לחגיגה. האוטובוס היה חצי ריק ושניהם הציעו לי להצטרף אליהם לאיזו שלישיה חפוזה במושב האחורי של האוטובוס... מיותר לציין שזה היה בערך השלב שבו קמתי ועברתי לשבת במושב הכי קדמי, כמה שיותר קרוב לנהג! אמאל'ה, מה עובר על אנשים?! ומה הקטע שלכם עם שוטרים? והם לא יודעים שזו הטרדה מינית?! ממש מפחיד... לא שאני שוללת שלישיות, אבל באמת, באמצע האוטובוס כשהבת שלכם שם? אוי ויי זמיר! טוב, אני רשמית בהלם תרבות.
 
זו לא הטרדה מינית

אלא אם הם המשיכו להציק אחרי שהבהרת שאת לא מעוניינת... בכל אופן, סיפור די ביזארי.
 

הולמס 30

New member
זו הפרעה לשוטר במילוי תפקידו

לא?
חוץ מזה פנטזיה של רבים היא : TO FUCK THE POLICE האין זאת כך???
 
זאת לא הפרעה לשוטרת

במילוי תפקידה, כי לאחר ששבויה סרבה, המלעון הפסיק. אני אומר מלעון, כי ילדתו היתה אתו. אם שבויה היתה מסכימה, היו עושים שלישיה בספסל האחורי, וביג היה רוצה להצטרף, אזז.. זה היה הפרעה בעת מילוי מצברים.
 

Turambar

New member
איזו תעוזה יש לאנשים...

אבל אני מסתכל בתמונה שלך, ואולי הם פשוט התבלבלו...
 

Big Gun

New member
אי אפשר לקרוא לזה הטרדה מינית.

זהו חוסר טקט משווע וחוסר רגישות.
 
איפה אתה חי ???????????????????

זו לא הטרדה מינית ?!??? מן הסתם היית מת שאישה (כל אישה) היתה באה ולוחשת באוזן השעירה שלך הצעות מיניות ברמה זו או אחרת . אז בוא נניח לרגע שמתיישב לידך גבר , נגיד לא מושך במיוחד . להמחשה - משהו בסגנון שלך . ואותו גבר מתקרב אליך , לוחש לך באוזן (העדיין שעירה) כמה היה רוצה לדחוף את הזין שלו עמוק לתוך התחת שלך . שהוא היה רוצה לקחת אותך למושב האחורי ולקרוא גם לנהג הלא חאפר אך המאוד שרמנטי שייצטרף לפרטיה ??? זו נחשבת הטרדה מינית , או שהיית מחייך אליו את החיוך הממ(א)יס שלך ??
 
אגב יש המשך לסיפור:

אחר כך יצא לי לדבר איתם. הסתבר שהם בקטע של חילופי זוגות וכאלה. זוג די צעיר, בשנות ה-30, אבל מה זה מפחידים. לא מבחינת מראה, פשוט קצת מוזרים כאלה, לא יודעת להסביר את זה. בכל מקרה, אמרתי להם, שכל הכבוד להם שיש להם כזה אומץ ללכת ולהגשים את הפנטזיות המיניות שלהם, אבל לדעתי זה היה כבר מוגזם וכנראה שיש פנטזיות שרצוי שישארו בגדר פנטזיות. הם לא ממש הבינו אותי. בכל מקרה, זה היה מוזר ולפחות זה עבר. שקלתי במשך מספר ימים אם לכתוב לכם את זה או לא כי חששתי שזה ישמע לכם הזוי אבל בסופו של דבר החלטתי לכתוב לכם את זה כדי לנסות להבין אם אני לא התקדמתי עם הפתיחות המינית של המאה ה-21, או שהם התקדמו יותר מדי. רק רציתי לדעת שזה לא ביזארי רק בעיני. לפחות אני אציין שהורשמתי לטובה מזה שלא קיבלתי ממכם תגובות כמו שקיבלתי מחברה שלי (שאני חושדת שהיא קצת נימפומנית) שאמרה לי שאני פארשית ושהיא היתה הולכת על זה (חבל שלא היתה במקומי וזהו). גם יש כאלה, נו שוין (במבטא פולני)
 
למעלה