חייבת להודות....

חייבת להודות....

היה שווה להתגרש מההוא...ולהכיר אותו... פשוט שווה... לחכות 7 שנים רק בשבילו... זכינו...בהתחברות ביננו...
 

orly 12

New member
קסם אישה היקרה

אני קוראת אותך ומתמלאת אופטימיות, תמשיכי לשתף אותנו- זה מחזק. ושיהיה לך רק טוב גם איתו
 
תתמלאי...../images/Emo20.gif

ואני אומרת... זה מגיע... הטוב הזה... לכולם... כי לכולם מגיע טוב... הטוב הזה חיכה לי... הטוב הזה חיכה לו...
תודה
 

m i c h a l i

New member
איזה יופי ../images/Emo140.gif

שמחה בשבילכם, נעים לדעת שפרק ב' מחכה מעבר לפינה מי ייתן והאושר ישכון בביתך תמיד
 
למעלה