חייבת לדעתתתת איך קוראים ל גאיה במציאותת איזה מדהימהההההההההההההה
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 29/8/05 #2 חחח במציאות זה בן../images/Emo3.gif../images/Emo110.gif וקוראים לו טובל והוא באמת כזה חמוווד
י ילדה שח2ל על הזמן New member 29/8/05 #4 ../images/Emo39.gif../images/Emo45.gifהוא באמת מתוקיי../images/Emo70.gif../images/Emo95.gif