חייבת חייבת עזרה
אז אחרי שראיתי כוכבים בהנקות הראשונות והייתי על סף יאוש, התייעצתי בפורום ובהמלצתכם התקשרתי למדריכת ההנקה דוריס ספרר. דוריס היתה מקסימה והצילה לי את ההנקה והיום חודשים וחצי אחרי רוני גדלה, משמינה ויונקת בהנאה. הבעיה היא ש...אני ביום א' חוזרת לעבודה ואומנם רק לפעמים בשבוע ורק לכ4 שעות אבל הגברת מסרבת ממש מסרבת לקחת בקבוק עם חלב שאוב. מה לא ניסינו, כשאבא נותן, סבתא נותנת, כשאמא בבית, כשאמא לא בבית, בקבוק כזה בקבוק אחר הכל...אבל הילדה צורחת ומסרבת שיעבדו עליה - היא רוצה את הדבר האמיתי. אני יודעת שכשהיא תהיה רעבה היא תאכל אבל אני חוזרת לעבודה עם הרבה חשש. יש המלצות? נ.ב. ראיתי שיש נוהל שליחת תמונה של תינוקות שנולדו בליס...אז אני מרשה לי להשויץ - נולדנו בליס ב- 1.2.04
אז אחרי שראיתי כוכבים בהנקות הראשונות והייתי על סף יאוש, התייעצתי בפורום ובהמלצתכם התקשרתי למדריכת ההנקה דוריס ספרר. דוריס היתה מקסימה והצילה לי את ההנקה והיום חודשים וחצי אחרי רוני גדלה, משמינה ויונקת בהנאה. הבעיה היא ש...אני ביום א' חוזרת לעבודה ואומנם רק לפעמים בשבוע ורק לכ4 שעות אבל הגברת מסרבת ממש מסרבת לקחת בקבוק עם חלב שאוב. מה לא ניסינו, כשאבא נותן, סבתא נותנת, כשאמא בבית, כשאמא לא בבית, בקבוק כזה בקבוק אחר הכל...אבל הילדה צורחת ומסרבת שיעבדו עליה - היא רוצה את הדבר האמיתי. אני יודעת שכשהיא תהיה רעבה היא תאכל אבל אני חוזרת לעבודה עם הרבה חשש. יש המלצות? נ.ב. ראיתי שיש נוהל שליחת תמונה של תינוקות שנולדו בליס...אז אני מרשה לי להשויץ - נולדנו בליס ב- 1.2.04