חייבת התייעצות מכל המומחות- עברתי IVF שגרם לי לתגובת יתר שחלתית. קיבלתי מחזור שבוע שעבר ואני לא מצליחה להתאושש- יש לי בחילות, חולשה נוראית וכו'. האם מישהי חוותה את זה? האם זה נורמאלי?