חייבים נושא?

אילה!

New member
חייבים נושא?

היום הלכתי אחרי מלא זמן לבית ספר לבקר את החברות ותאמינו או לא חמש דקות שלמות לא חשבתי על ההתאבדות ופתאון חברה שלי באה עם ספר התנהגות המצבי מצוקה ומתחילה להקריא ואז היא אמרה נגיד אילה רוצה להתאבד מה צריך לעשות? קודם כל ליידע את ההורים והיועצת... ואני כבר נכנסתי לעולם אחר כבר לא שלטתי בעצמי והכנסתי לה כאפה והיא כעסה עליי ואמרה מינימום את מתאבדת באמת
 

Cherry Spikyyy

New member
לא חייבים נושא...

מתחילים בחמש דקות.. אח``כ קצת יותר.. טיפה יותר... שעה.. שעתיים.. יום.. יומיים.. וזה גודל ואל תתני לאמבה מטומטמת כזאת לקלקל לך את זה..
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
נכון...

צודק ספייקי. יש אנשים שהם אטומים כמו קיר, שנראה להם שרגשות של אנשים אחרים הוא נושא מתאים לגלגל על חשבונו בדיחות. מקווה שהצלחת להעיף אותה מתוך ראשך ולבך, היא באמת לא חייבת להכתיב לך איך להרגיש!
 
למעלה