חיון מחשבים

  • פותח הנושא yee1
  • פורסם בתאריך

yee1

New member
אכן סלקום עשתנ עסקים המרמה גם איתי

לא אלאה אתכם אבלבסופו של דבר כאשר הבהרתי שאפנה לבית המשפט פתאום טענו כי הנם חברה עיסקית אשר אינה יכולה לבזבז זמן על התכתבויות איתי וע``כ יחזירו לי את 1,000[אלף] השקלים אשר גבו ללא כל הצדקה סלקום - לעולם לא בינתיים , היות ולא בטוח ששאר החברות לא עושות מרמה שהנה מכת מדינה
 

ydliron

New member
חיון מחשבים

החברה ביחד עם ידיעות אחרונות יצאה במבצע למכירת מחשבי י.ב.מ מילה שלהם אינה מילה,אין אפשרות לקבל שירות בטלפון. אין קשר בין ההזמנה לביצוע.קבלתי מוצר שלא תאם את ההזמנה. בקיצור , קוראים חביבים שומר נפשו ירחק מהמבצע ומהמוצר שלהם. מהם.מי שגם נפגע מהם מוזמן להעביר לי בדואר האלקטרוני.
 

odeg g

New member
הוצאה לפועל

ראיתי זה נושאט חשוב ובאמת כדאי לדעת, זה טוב למי שצריץ להפעיל וגם למי שצריך להתגונן. מיד חשוב
 
לא ענית לשאלתי

האם לדעתך החברה הנ``ל (שמניותיה מונפקות בימים אלה בבורסה) צריכה לקבל צל``ש או טר``ש. כלומר , האם משיכת הלקוח במשך יותר מחודשיים לגבי אחריות לדיסק, ובסוף נתינת דיסק יותר גדול (כי אין במלאי משהו אחר) היא צל``ש או בעצם קיבלתי את זה רק בגלל שאני צרכן שלא מוותר? ורק בגלל שהבינו שאני יודע לכתוב מכתבים?
 

odeg g

New member
מימוש אחריות

ושוב השובבים גולשים בשדות זרים... האמת, אולי פיספסתי משהו.. א ב ל העקרון פשוט, לפחות לכאורה. יש לך אחריות, והמוכר/ספק חייבים במפורט בתעודת האחריות, על פניו ללא ריאת האחריות שלך, לא מוזכר עניין של מועדים לתיקון/החלפה. מכאן, חייב נותן האחריות לתקן או להחליף בשווה ערך זהה. מכיוון שהיום לא מתקנים בדרך כלל דיסקים, על נותן האחריות להחליף בש``ע. ומכיוון שלא היה לו כזה, עליו לתת משהו קרוב, אך לא פחות. לגבי לוח הזמנים אמנם אין בדרך כלל בתחום המחשבים עניין זה(וחבל!), מה שקובע זה המקובל והסביר. החלפת דיסק זה עניין של כמה דקות , ולברר מה מצב הדיסקים במחסן/ספק זה גם לא צריך לקחת יותר מדי זמן. מכאן, שבמקרה שלך לא מגיע צל``ש . כנראה שהיית צריך ללחוץ הרבה זמן קודם לכן...
 
האחריות בדיסקים

היא מדבקה קטנה שבה יש קוד שמייצג שנה (I1 זה שנת 2001). אין שום אחריות או תעודת אחריות נוספת.
 

odeg g

New member
חברות לא אמינות, מה עושים?

ובסוף מה קרה? מה עשית עם העניין?.
 
למעלה