יש לכם מייל לפנות אליהם?
שאוכל לשלוח להם?
יש לכם מייל לפנות אליהם?לפנות לתקשורת ברדיו
גבי גזית או קרן נויבך יכולים להיות מתאימים להקפיץ את העניין הזה למודעות, העניין הזה של התנערות מוחלטת מטיפול ברב קו אנונימי מעידה על קיפוח בלתי סביר כלפי המשתמש, חד משמעית.
אין בעיה, לא רוצים לתת ביטוח במקרה של אובדן, לגיטימי וסביר, אבל כשקורית תקלה ברורה של חיוב כפול לצרכן שמחזיק בכרטיס ויש לו הוכחות בקבלות זה חד משמעית דורש טיפול, ואם ככה מתייחסים זה אטימות מדרגה ראשונה.
זכותו של אדם לבחור בכרטיס חכם אנונימי, הוא מוותר על זכאות להנחות והכל עקב כך שאינו מזדהה, מוותר על ביטוח אובדן, אבל במקרה של תקלה ספציפית בכרטיס עם הוכחה זה פשוט חוצפה ומחדל לא להתייחס.
שאוכל לשלוח להם?