אכן, אין לי חיים, וגרוע מזה - גם
ליותם אין. אני מקשקשת לי במחשב, והמסכן זרוק בלול שלו ואוכל קוביות (פלסטיק, בד - הכל הולך). אבל את התשובה לשאלתך ידעתי. בילדותי השתתפתי בחוג בולאות, וזה היה הדבר היחיד שלמדנו שם (בשאר השיעורים החלפנו בולים, עד שאמא של החברה שהלכתי איתה לחוג, אמרה שלהחליף אפשר גם בבית, והוציאה אותנו משם).