ת"א האונברסיטה?חידה :
היכן צולמה התמונה (תמונה בתוך תמונה -PIP)![]()
![]()
לא ...ת"א האונברסיטה?
OK... נתחיל בזה: זה בארץ?לא ...
למרות שגם שם לא יזיקו יצירות אמנות. יש שם בערך מליון ק"מ של קירות חשופים ...![]()
לא יודעחידה :
היכן צולמה התמונה (תמונה בתוך תמונה -PIP)![]()
![]()
באיזשהו מוזיאוןחידה :
היכן צולמה התמונה (תמונה בתוך תמונה -PIP)![]()
![]()
כן, זה בארץ , בתחנת רכבת. רמז:חידה :
היכן צולמה התמונה (תמונה בתוך תמונה -PIP)![]()
![]()
מוזר, זה דוקא נראה בדיוק כמו האונ'כן, זה בארץ , בתחנת רכבת. רמז:
אמנם רמז קצת מבלבל , אבל עדיין רמז.
לא זה נראה בדיוק כמו הראשונים...כן, זה בארץ , בתחנת רכבת. רמז:
אמנם רמז קצת מבלבל , אבל עדיין רמז.
בעצם לא נראה לי...לא זה נראה בדיוק כמו הראשונים...
עכשיו בעצם כשאני רואה, כתוב ראשון לציון בצד, מה הרעיון![]()
אולי דימונה?כן, זה בארץ , בתחנת רכבת. רמז:
אמנם רמז קצת מבלבל , אבל עדיין רמז.
ראשל"צ הראשונים
וזה סופי.
גם לאוהד אסטון מגיע![]()
אכן כן, הראשונים![]()
![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.