חידה לצהריים.........

sahr12

New member
חידה לצהריים.........

מתי הייתה הכנסת שבה לא הייתה ממשלת..אחדות... ואשר כיהנה עד סוף הקנדציה...???????????..
 
First, we take Ramat-Gan

then we take the rest
 

sahr12

New member
למרבה הפלא....והתדהמה...

הכנסת החמישית שהבחרה ב1961 בראשות לוי אשכול...היא הממשלה היחידה שמילאה את ימיה עד הסוף...(לא ממשלות אחדות)ב1965.. ממשלת בגין לא השלימה ימיה הבחירות הוקדמו לקיץ.. דאז..
 
למה תדהמה......

נסה להביא היום את כל השרים שהיו אז , תראה גם היום הם מצליחים לשמור על הכנסת כיחידה אחת , אין מה לעשות , האנשים של אז הם לא חברי הכנסת של היום .....
 
תגיד שכחת לקטוף כלנית היום?

מה עניתי לך בדיוק אה??????????? עד שהוא לקח בגין הכוונה. לפני בגין היתה הממשלה עד הסוף.
 

sahr12

New member
בואי ציצי...תתקרבי...

1977בגין לפני בגין הייתה עוד ממשלה..ועוד ממשלה...ועוד ממשלה... ועוד ממשלה...עד 1961-65...המרחק גדול...אז לא איכפת לי לתת לך כלנית... רק שתדעי על מה..........חחחחחחח
 
למעלה