הכנסת החמישית שהבחרה ב1961 בראשות לוי אשכול...היא הממשלה היחידה שמילאה את ימיה עד הסוף...(לא ממשלות אחדות)ב1965.. ממשלת בגין לא השלימה ימיה הבחירות הוקדמו לקיץ.. דאז..
1977בגין לפני בגין הייתה עוד ממשלה..ועוד ממשלה...ועוד ממשלה... ועוד ממשלה...עד 1961-65...המרחק גדול...אז לא איכפת לי לתת לך כלנית... רק שתדעי על מה..........חחחחחחח