********חידה לחג********* 4 7 8 10 20 אלו מספרים שקשורים לחג...... פרטו כל מספר....
S sahr12 New member 22/9/02 #1 ********חידה לחג********* 4 7 8 10 20 אלו מספרים שקשורים לחג...... פרטו כל מספר....
כ כוכבית 42 New member 22/9/02 #2 לא ממש מבינה בחגים.... אבל אנסה: 4 = ארבעת המינים 7 = שבעת המינים 8 = שמונה ימים תשבו בסוכה מה זה 10 ו- 20? תיכף אני אשאל את הדוס שלי, אולי הוא יודע.
לא ממש מבינה בחגים.... אבל אנסה: 4 = ארבעת המינים 7 = שבעת המינים 8 = שמונה ימים תשבו בסוכה מה זה 10 ו- 20? תיכף אני אשאל את הדוס שלי, אולי הוא יודע.
מ מיכל31 New member 22/9/02 #3 אתה ותורה מי יכול עלייך טוב מנסה: 4 - ארבעת המינים 7- בסוכה תשבו שבעת ימים 8? 10- התשובה הכי ישראלית לשאלה מה המצב חחחחח 20? עד כאן ממני
אתה ותורה מי יכול עלייך טוב מנסה: 4 - ארבעת המינים 7- בסוכה תשבו שבעת ימים 8? 10- התשובה הכי ישראלית לשאלה מה המצב חחחחח 20? עד כאן ממני
נ נעמי 1 New member 22/9/02 #9 אז ככה...מנסה 4 מינים 7 ימי חג... 7 אושפיזין 8 שמיני עצרת שמחת תורה 10 דורות מאדם עד נח ו... 20 קשור אולי לאברהם... נו... יש משהו בתשובות שלי?
אז ככה...מנסה 4 מינים 7 ימי חג... 7 אושפיזין 8 שמיני עצרת שמחת תורה 10 דורות מאדם עד נח ו... 20 קשור אולי לאברהם... נו... יש משהו בתשובות שלי?
ק קרן קיימת New member 22/9/02 #10 10 או 20 זה ודאי האושפיזין אם אני לא טועה, יש גם מספר מינימום של ענפי סכך, לא ??? או שאני באמת טועהההההההההה
10 או 20 זה ודאי האושפיזין אם אני לא טועה, יש גם מספר מינימום של ענפי סכך, לא ??? או שאני באמת טועהההההההההה
G giulietta New member 22/9/02 #8 מנסה: 4 מינים 7 אושפזין 8 ימי החג כולל שמיני עצרת 10 מטרים- מכסימום הגובה לסוכה כשרה 20-אמה, המידה הקדומה ל 10 מטרים.
מנסה: 4 מינים 7 אושפזין 8 ימי החג כולל שמיני עצרת 10 מטרים- מכסימום הגובה לסוכה כשרה 20-אמה, המידה הקדומה ל 10 מטרים.
S sahr12 New member 22/9/02 #12 כרגיל ג´ולי........100 נקודות...... אבל אותך אשאל משהו אחר.....יש משל לעבד שהגיש כוס יין למלכו והמלך התיז את היין על העבד......והמשל הזה קשור לחג הזה...... ומרמז....ש..
כרגיל ג´ולי........100 נקודות...... אבל אותך אשאל משהו אחר.....יש משל לעבד שהגיש כוס יין למלכו והמלך התיז את היין על העבד......והמשל הזה קשור לחג הזה...... ומרמז....ש..
S sahr12 New member 22/9/02 #16 זה מרמז..... ש...שגשם בסוכות זו לא מחמאה......זו התרסה של היושב במרומים למרות שאנו מגישים לו את כוס היין (בונים סוכה).....
זה מרמז..... ש...שגשם בסוכות זו לא מחמאה......זו התרסה של היושב במרומים למרות שאנו מגישים לו את כוס היין (בונים סוכה).....
ט ט מהקורס New member 22/9/02 #11 אז כך להשלים את מה שקודמיי כבר ענו.... סוכה שגובהה מעשרים אמה או נמוכה מעשרה טפחים - פסולה. מ.ש.ל.
S sahr12 New member 22/9/02 #13 תלמידה מצטיינת.........חחחחחחח בעבר גם סוכה 7 על 7 טפחים הייתה כשרה...גם אם נכנסת אליה בשכיבהץ........סתם שתדעי...חחחחחחחח
תלמידה מצטיינת.........חחחחחחח בעבר גם סוכה 7 על 7 טפחים הייתה כשרה...גם אם נכנסת אליה בשכיבהץ........סתם שתדעי...חחחחחחחח