חיבור RDP מבחוץ למחשבים שונים ברשת

PMedia

New member
חיבור RDP מבחוץ למחשבים שונים ברשת

יש לי במשרד כמה מחשבים וברצוני להתחבר מבית אליהם, הבנתי שצריך לפתוח פורט שונה לכל מחשב ואז להוסיף את מס הפורט לכתובת החיצונית..... הבעיה שלי מוסברת בתמונה המצורפת. בבקשה עזרה .
 

eladts

New member
אתה יכול להפנות פורטים שונים

דוגמא: את פורט 3389 אתה מפנה לפורט 3389 של מחשב א'. את פורט 3390 אתה מפנה לפורט 3389 של מחשב ב'. כדי לגשת למחשב א' אתה רושם את הכתובת החיצונית, כדי לגשת למחשב ב' אתה רושם את הכתובת החיצונית בתוספת "3390:" (ללא המרכאות).
 

dudster

New member
חשוב לציין

שאם אתה בוחר לעבוד עם RDP בפורט אחר אתה צריך לשנות את ההגדרה ב REGEDIT מהפורט הדיפולטי 3389 כמו כן חשוב לפתוח חוק בחומת האש של חלונות לאפשר כניסה למחשב בפורט הזה. כמובן שחשוב גם שיהיה שם משתמש וסיסמה ליוזר.
 

PMedia

New member
זה מה שחסר לי - אתה יכול להרחיב קצת?

בעניין השינוי ברג'סטרי?
 

eladts

New member
בשביל מה להסתבך סתם?

אין צורך מעשי להתעסק עם מפתחות REGISTRY, כי כל נתב יכול להפנות את פורט X לפורט Y (גם כאשר X≠Y) במחשב Z. זה הפתרון הפשוט ביותר.
 

wil

New member
מה זה הנתב המפגר הזה?

אין לו אפשרות להפנות פורט נכנס 4444 למחשב פנימי עם פורט 3389 כמו כל נתב נורמלי? יש פריטים נוספים בתפריט FORWARDING ? אגב אין לזה קשר לטריגרינג. זה משהו אחר.
 

PMedia

New member
לא משנה, לפי dudster אפשר להסתדר

בשנוי ערכי רישום במחשבים עצמם לפורט אחר עבור התהליך rdp ואז אוכל להפנות כל פורט שארצה, הבנתי נכון?? כמו כן, אילו שינויים בדיוק אני צריך לבצע?
 
למעלה