חיבור DVD לרסיבר
שלום לכולם, איך מחברים את חיבורי האודיו בין DVD לבין רסיבר? האם ניתן להסתפק רק בכבל אופטי, או רק בכבל קואקסיאלי? קיימות לי ב- DVD יציאות "M-L, M-R"- מה הן? מאילו יציאות אני צריך לשלוח כבל לרסיבר? נ.ב יש לי DVD של GRAETZ דגם AV-550, ורסיבר של קנווד דגם 4070 תודה.
שלום לכולם, איך מחברים את חיבורי האודיו בין DVD לבין רסיבר? האם ניתן להסתפק רק בכבל אופטי, או רק בכבל קואקסיאלי? קיימות לי ב- DVD יציאות "M-L, M-R"- מה הן? מאילו יציאות אני צריך לשלוח כבל לרסיבר? נ.ב יש לי DVD של GRAETZ דגם AV-550, ורסיבר של קנווד דגם 4070 תודה.