חיבור DVD לרסיבר

vioido

New member
חיבור DVD לרסיבר

שלום לכולם, איך מחברים את חיבורי האודיו בין DVD לבין רסיבר? האם ניתן להסתפק רק בכבל אופטי, או רק בכבל קואקסיאלי? קיימות לי ב- DVD יציאות "M-L, M-R"- מה הן? מאילו יציאות אני צריך לשלוח כבל לרסיבר? נ.ב יש לי DVD של GRAETZ דגם AV-550, ורסיבר של קנווד דגם 4070 תודה.
 
למעלה