חיבור שלט למחשב
אני רוצה להבין אחת ולתמיד. יש לי RD8000 ונאמר לי שכאשר מחברים אותו למחשב חובה להוציא את הגביש, אחרת הוא נשרף כי האנטנה מקופלת ושאם הוא לא נשרף אז בטוח זה ידפוק את הגביש. אני יודע שכאשר האנטנה מקופלת הספק השידור המיוצר "לא מצליח לצאת במלואו" וכתוצאה מכך מעגל השידור מתחמם. בין מתחמם ללהשרף יש מרחק גדול, מה תכננו מעגל כזה עדין (על הגבול) ? להוציא ולהכניס את הגביש גורם לבלאי של הקונקטור. מה דעתכם, למישהו נשרף או קרה אזשהוא נזק ? * בבקשה לא ששמעתם או שאמרו לכם שאתם יודעים או קרה לכם ?
אני רוצה להבין אחת ולתמיד. יש לי RD8000 ונאמר לי שכאשר מחברים אותו למחשב חובה להוציא את הגביש, אחרת הוא נשרף כי האנטנה מקופלת ושאם הוא לא נשרף אז בטוח זה ידפוק את הגביש. אני יודע שכאשר האנטנה מקופלת הספק השידור המיוצר "לא מצליח לצאת במלואו" וכתוצאה מכך מעגל השידור מתחמם. בין מתחמם ללהשרף יש מרחק גדול, מה תכננו מעגל כזה עדין (על הגבול) ? להוציא ולהכניס את הגביש גורם לבלאי של הקונקטור. מה דעתכם, למישהו נשרף או קרה אזשהוא נזק ? * בבקשה לא ששמעתם או שאמרו לכם שאתם יודעים או קרה לכם ?