חיבור מדפסת USB ב-HUB

חושב10

New member
חיבור מדפסת USB ב-HUB

שלום לכולם יש לי חיבור לכבלים, זה ניסוי והמהירות בד``כ כמו מודם חוץ מפירצי רצון טוב שאז הדפים עולים ממש מהר. כיוון שיש 3 מחשבים בבית שניים עם WIN2K ואחד ( הזקן שכוחו במותניו ) 98 WIN. כולם מחוברים ל- Cable router עם 4 יציאות 10/100 ( LINKSYS BEFSR41-V2 ) ובכל המחשבים יש חיבור בילתי תלוי לאינטרנט. למדפסת יש כניסת USB ואני מעוניין לחברה עם מתאם פשוט מ-10/100 router switch ל- USB , כדי שתוכל לשרת את כל המחשבים. האם LINKSYS USB100TX (או דומה ) יעבוד? אם כן זה פתרון זול במקום printer server יקר בהרבה. LINKSYS support לא עונים. 2 אם המדפסת מחוברת למחשב במקבילי המהירות עד קבלת ההדפסה כמעט זהה לזו עם חיבור USB, האם צריך להיות הבדל? אם לא אז למה? אני מקווה לקבל תשובה למרות התיסבוכת תודה
 

duke4you

New member
תשובה

1. אתה יכול חבר את המדפסת לאחד המחשבים ברשת ולשתף את המשאב, אבל כדי ששאר המחשבים יוכלו להדפיס אל המדפסת, אותו מחשב צריך להשאר דלוק. 2. חיבור usb הרבה יותר מהיר מחיבור פרללי (מקבילי), אבל מהירות ההדפסה תלויה גם בסוג המדפסת שברשותך.
 

חושב10

New member
מדפסת עם USB

תודה על התשובה 1. עד עכשו בצעתי SHARING והכל בסדר כמובן עם המחשב של המדפסת פועל, חיפשתי אפשרות לחבר את המדפסת ישירות אל ה- CABLE ROUTER שבו 4 יציאות 10/100 (45 RJ ). כדי למנוע תלות בהפעלת המחשב עליו יושבת המדפסת. 2 המדפסת היא XEROX P8ex. יש בשוק מתאם 10/100 לפרללי עם BUFFER של SHOHOware NPS11T אבל אני מחפש משהו דומה ל- USB במחיר דומה (50$) בפועל נוכחתי שמהירות ההוצאה של דפי הדפסה, ביחוד גרפיים) איטית ב- USB כמו בחיבור מקבילי???
 

duke4you

New member
תוספת

יש לי iomaga zip, מהירות העברת הנתונים עומדת על 2 מ``ב בשניה, לעומת מהירות העברת נתונים של אותו כונן בחיבור פרללי ב250 ק``ב בשניה. וזה הבדל עצום. במדפסות זה אחרת, אומנם הusb מהיר יותר מהמקבילי, אבל אם המדפסת מסוגלת להדפיס עד 4 דפים לדקה, אז זה לא משנה איזה חיבור יהיה לה, היא תדפיס רק 4 דפים, פשוט הזמן תגובה אמור להיות יותר מהיר מרגע פקודת ההדפסה ועד תחילת עבודתה של המדפסת. זה בסה``כ ההבדל שאמור להיות.
 

חושב10

New member
תודה על התשובה

הי נסיך התכוונתי לזמן ההמתנה שבו ה- PRINT MANAGER מעביר DATA אל המדפסת. בו אין אצלי כמעת הבדל בזמן תודה
 
למעלה