חיבור מדפסת למק דרך האב

mmad il

New member
חיבור מדפסת למק דרך האב

לפני כמה ימים שאלתי פה על האב והטחתי לעדכן אז קניתי את האב, חיברתי את המדפסת אליו ואת ההאב למחשב, אבל מה עכשיו אני עושה? המחשב לא מזהה את המדפסת, מה יש לעשות?
 

מקגול

New member
תוריד את הדרייבר

האחרון של המדפסת שלך מן האינטרנט. תתקין ותבדוק שוב
 

mmad il

New member
מה לשנות בהגדרות

יש לי panther המחשב מוריד לבד את הדרייברים אבל מה עליי לשנות בהגדרות רשת כדי שיהיה לי גם אינטרנט מהיר וגם חיבור ethernet עם מדפסת, הכל מתחבר למחשב אבל המחשב לא מזהה המדפסת. תודה מראש.
 
תחת סיסטם פרפרנס =>פרינטר ופקס

לחץ על set up printers לחץ על add ותראה כמו בתמונה שלי hp ip printer
 

mmad il

New member
הצלחתי להדפיס דרך appletalk

לא נראה לי שהדרך שהצעת נכונה. בכל אופן יש לי בעיה כיappletalk לא עובד עם pppoe דרכו אני מתחבר לאינטרנט. לכן כדי להדפיס עליי להפעיל apple talk ואז האינטרנט לא פועל. תודה על כל העזרה שלך
 
לפחות זה עובד סוף סוף ../images/Emo13.gif

ויכול להיות שהpppoe פשוט לא עובד מול המדפסת הפרוטוקול הזה משתלט על הרשת כשהוא עובד כשיש לך tcp/ip נקי אין לך בעיות כאלה אולי תשקול לשדרג את המודם שלך אגב איזה מודם יש ברשותך?
 

MitzPettel

New member
הצעה

ב-System Preferences -> Network -> Network Port Configurations, הוסף תצורת Built-in Ethernet נוספת לצורך תקשורת ברשת הפנימית (אינני יודע איזו כתובת IP יש למדפסת, אבל לצורך העניין בתור התחלה כדאי לדעתי לנסות DHCP, למרות ש(אולי) אין לך שרת DHCP ברשת, וכך גם המדפסת וגם המק יקבלו כתובות מוקצות-עצמאית בתחום הנכון ויוכלו ליצור קשר זה עם זה ב-IP).
 

mmad il

New member
תודה רבה לכולם

מצאתי באינטרנט כבל USB to Parallel שכנראה היה חוסך לי הרבה בעיות. כמו כן המודם שברשותי הינו samsung adsl modem aht-e300. אינני יודע מה כתובת הip של המדפסת ובספר הוראות של ההאב לא רשום כלום. תודה בכל אופן וחג שמח.
 
קודם כל , האב לא קובע דברים כאלה

אם כבר ראוטר מסוגל לנהל את הרשת שנית הסמסונג יכול להפוך לראוטר ולהתחבר לאינטרנט בלי צורך בהגדרות בpppoe בפנתר אלא בהגרדרות רשת סטנדרטיות tcp/ip ואז אני מאמין שהמדפסת תעבוד גם כשהחיבור לאינטרנט עובד אני מאמין שבהוראות של המדפסת צריך להיות רשום האיפי של המדפסת עצמה usb to parallel זה נחמד אבל לדעתי החיבור דרך הרשת יהיה מוצלח יותר
 
האפשרות היא לתכנת את המודם

שיהיה ראוטר/נתב תראה בפרש את ההסבר לזה ואח"כ בהגדרות רשת לבטל את הpppoe ובtcp/ip לבחור בחיבור לפי dhcp בהצלחה
 
למעלה