חטיבה צעיחה במודיעין - יש דבר כזה?

חטיבה צעיחה במודיעין - יש דבר כזה?

שלום, כפי שכבר כתבתי בעבר - אנחנו עתידים לעבור למודיעין בקיץ הקרוב, וכבר החלנו בגישושים לגבי אזור מגורים, גני ילדים וכו'. הבת שלי תהיה בת 5 כשנעבור, ותעלה לגן חובה. האם יש במודיעין בתי ספר עם חטיבה צעירה? במידה וכן, אשמח לקבל המלצות וחוות דעת מהורים מנוסים. תודה ושיהיה שבוע נפלא
 

ורדה 1

New member
ברוב בתי הספר יש חטיבה צעירה זה בעיקר תלוי במקום המגורים שלכם. לא יודעת להגיד לך איזה מומלצים ואיזה לא - אנחנו בחט"צ בבית ספר רעים ומאוד מרוצים.
 

סימה36

New member
תעשי פה חיפוש בפורום

לא מזמן היה שרשור על חט"צ . המלצה אישית שלי תלכו לגן חובה עצמאי (לא חט"צ) אם יש באיזור שתגורו. בכל מקרה בהצלחה ואם צריך עזרה אנחנו פה. סימה.
 

3ונמיי

New member
גן חובה עצמאי- איך, כמה ולמה?

אני מתחילה להתעניין לגבי גן חובה עצמאי לשנה הבאה... התקשרתי לעיריה, אמרו לי לחכות שישלחו אלי בדואר טופס הרשמה. מה הביקוש? יש בעיות להתקבל? מה שמם של הגנים הנ"ל? מה מומלץ? תודה.
 

ב נ ה

New member
גני חובה

שנה,בשנה הבאה הכל יכול להשתנות..... יש בעיר שני גני חובה מ"מ משולבים אנקור בשמשוני ואלה בשיר השירים (גנים משולבים מורכבים משליש ילדים עם צרכים מיוחדים שני שליש ילדים רגילים,זה אינו גן חינוך מיוחד אך בגלל מוכבותו יש בו צוות מורחב,גננת חינוך מיוחד ,סייעת נוספת סה"כ ארבעה אנשי צוות)גנים אלו מבוקשים גם כי אין הרבה גנים עצמאיים וגם כי ביקוש רב על ההיצע. בנוסף יש בעיר עוד מספר גני חובה עצמאיים,גן נחשון ברחוב ירמיהו הנביא(שמשוני), יש בקייזר מספר גני חובה עצמאיים, ובבוכמן,במתחם הקרואנים ביצחק רבין. יתכן ובשנה הבאה יפתחו נוספים כדאי באמת לחכות לפרסומי העיריה.
 

סיוונ123

New member
ומלבד גנים אלו יש את החטצים?

כלומר, כשילד מגיע לגיל גן חובה האפשרויות שעומדות בפניו הן גן עצמאי (שיש מעט) או חט"צ?
 

ב נ ה

New member
גן עצמאי=

גן חובה שאינו חלק מחטיבה צעירה. חינמי
,במסגרת חוק חינוך חובה חינם.
 

סיוונ123

New member
תודה על התשובות! האם יש גן חובה

שממשיך גן טרום חובה (כלומר- אותה מסגרת עם אותן גננות)?
 

ב נ ה

New member
רעים

נמצא ברעות סמוך לאולפנה ,תושבי גבעה c ובוכמן יכולים להרשם אליו. אני משערת שלכשיפתח ב"ס בבוכמן הוא יהיה הרב ה פחות אטרקטיבי עבורם. אנחנו אגב לא אהבנו את ב"ס רעים.
 

ורדה 1

New member
לכשיפתח בי"ס בבוכמן... לא תהיה אפשרות ללכת לרעים. בית הספר החדש אמור להחליף אותו...
 

ב נ ה

New member
לא נורא....

לא כזה הפסד.... אגב אני לא בטוחה ,לדעתי הם מעוניים בילדי מודיעין כגע בכיתות הנמוכות שלהם הוא מאוכלס ברובו בילדי מודיעין(אצלינו ארבעת ילדי רעות עזבו בשנה שעברה לעמית).
 

ורדה 1

New member
אני לא בטוחה, אני יודעת! בית ספר רעים במתכונתו הנוכחית יסגר והוא ישמש למשהו אחר בכלל. האכזבה שלנו גדולה כי לא ידענו את זה וחשבנו שהבדל המרחק בין ניצנים לרעים הוא לא משמעותי ולאחרונה התברר לנו שבעתיד נצטרך להביא אותו כל בוקר לבוכמן...
 

ב נ ה

New member
ומתי כל זה עומד לקרות?

תלמידי מודיעין כולם יעברו לביה"ס החדש שיבנה בוכמן?
 
למעלה