pentagon89
New member
חח מרגששש
גיליתי שאנחנו הפורום אוהדים היחידי שלא אומר די לאלימות קודם בוא נעביר את מסר "STOP POLICE BRUTALITY" אחר כך די לאלימות... אני מתחיל להעביר ת'מסר בפורומים של שוטרים חח
גיליתי שאנחנו הפורום אוהדים היחידי שלא אומר די לאלימות קודם בוא נעביר את מסר "STOP POLICE BRUTALITY" אחר כך די לאלימות... אני מתחיל להעביר ת'מסר בפורומים של שוטרים חח