חח מרגששש

pentagon89

New member
חח מרגששש

גיליתי שאנחנו הפורום אוהדים היחידי שלא אומר די לאלימות קודם בוא נעביר את מסר "STOP POLICE BRUTALITY" אחר כך די לאלימות... אני מתחיל להעביר ת'מסר בפורומים של שוטרים חח
 
למעלה