חחח תקשיבו לזה...

Ed Hunter

New member
חחח תקשיבו לזה...

השיכבה של בן דוד שלי (שיכבת י"א ביה"ס דה- שליט רחובות) בגלל שביטלו להם טיול שנתי עקב העיצומים פתחו בשביתה... הם פשוט לא לומדים ובקושי באים בכלל לביה"ס... מגניב לא??? ומחר מגיעים אליהם מהערוץ הראשון לראין אותם... וכתבו עליהם בעיתונים ומה לא
 

Ed Hunter

New member
יאפ../images/Emo13.gif

נשמע מגניב לא? בואו נארגן שביתה כללית בכל רחבי הארץ!!!
 
היי אנחנו תמיד אמרנו שגם לתלמידים

יש זכות לשבות! יפה שמישהו התחיל מסורת! חבל רק שנזכרו רק עכשיו :/
 

SaMaRa 18

New member
חחח...הפעם היחידה שהשיכבה שלי

"שבתה" היתה מתישהו בכיתה ט' גם לנו ביטלו את הטיול אז כולם באו לבית ספר ושהיה צילצול יצאו בהכיתות ולא נכנסו...כמובן שזה נמשך משהו כמו רבע שעה...ואז כולם חזרו.. אהה והייתה עוד פעם..שדחו טיול אז כל השכבה יצאה לפטיו והערסים צעקו "מדינת משטרה " או משו כזה.. ו..אחרי 10 דקות חזרו לכיתות.. לפחות היה מצחיק!! חחחחחח
 
למעלה