חחח...הפעם היחידה שהשיכבה שלי
"שבתה" היתה מתישהו בכיתה ט' גם לנו ביטלו את הטיול אז כולם באו לבית ספר ושהיה צילצול יצאו בהכיתות ולא נכנסו...כמובן שזה נמשך משהו כמו רבע שעה...ואז כולם חזרו.. אהה והייתה עוד פעם..שדחו טיול אז כל השכבה יצאה לפטיו והערסים צעקו "מדינת משטרה " או משו כזה.. ו..אחרי 10 דקות חזרו לכיתות.. לפחות היה מצחיק!! חחחחחח