Rocketshipper
New member
חחחחחחחחחחחחחחח!!!!!
``שחררו את הפוקימונים`` הציורים שלך פשוט קורעים אותי מצחוק!!!!!!!! זה ממש יפה!!!!!!! תצייר את ג`סי הורגת את אש או מיסטי? בבקשה!!!!!!!!
``שחררו את הפוקימונים`` הציורים שלך פשוט קורעים אותי מצחוק!!!!!!!! זה ממש יפה!!!!!!! תצייר את ג`סי הורגת את אש או מיסטי? בבקשה!!!!!!!!