חחחחחחחחחחחחחחח!!!!!

Rocketshipper

New member
חחחחחחחחחחחחחחח!!!!!

``שחררו את הפוקימונים`` הציורים שלך פשוט קורעים אותי מצחוק!!!!!!!! זה ממש יפה!!!!!!! תצייר את ג`סי הורגת את אש או מיסטי? בבקשה!!!!!!!!
 
מצטער

עמ``י עש``ו יש לי עוד המון תמונות אבל בגלל שיש כמה שלא אוהבים את התמונות נאלצתי שלא לשים יותר תמונות כאלה. דווקא יש לי כמה כאלה כמו שרצית. הנה אתר עם כל מיני תמונות, שאת רובם שמתי פה. יש באתר גם משחקים. יאיר
 

Rocketshipper

New member
אמממ נראה לי שהתבלבלת..

ביקשתי את ג`סי רוצחת את אש (או את מיסטי)
 
למעלה