חזרתי!
חזרתי מנתניה, איזה חופשה הייתה, מה שבערך אני, אחותי הגדולה, אחותי הקטנה ואמא שלי (אבא שלי לא, כי הוא לא אוהב את הים) עשינו במלון, זה: 1. לאכול 2. ללכת לים 3. כלום 4.כלום ושכחתי... כלום!.. יו, איזה כיף שאין תוכניות, עכשיו אני אנסה להגיב על רוב ההודעות: אתם יודעים, שלמרות החופש כל הזמן הייתי מעודכן, וזה פשוט נורא, פיגוע פה, ירי שם, מרגמות, אסון, יריות, וזה הפך לדבר רגיל! זה נורא!. וראיתם את התמונות מאסון? רגע אחד חתונה נחמדה, ושמחת חיים, ורגע שני, טרגדיה מזעזעת. מה אתם חושבים? עמית בן 12...
חזרתי מנתניה, איזה חופשה הייתה, מה שבערך אני, אחותי הגדולה, אחותי הקטנה ואמא שלי (אבא שלי לא, כי הוא לא אוהב את הים) עשינו במלון, זה: 1. לאכול 2. ללכת לים 3. כלום 4.כלום ושכחתי... כלום!.. יו, איזה כיף שאין תוכניות, עכשיו אני אנסה להגיב על רוב ההודעות: אתם יודעים, שלמרות החופש כל הזמן הייתי מעודכן, וזה פשוט נורא, פיגוע פה, ירי שם, מרגמות, אסון, יריות, וזה הפך לדבר רגיל! זה נורא!. וראיתם את התמונות מאסון? רגע אחד חתונה נחמדה, ושמחת חיים, ורגע שני, טרגדיה מזעזעת. מה אתם חושבים? עמית בן 12...