חזרתי

inbal287

New member
חזרתי../images/Emo9.gif

האמת שנחתתי בארץ כבר בחמש בבוקר, עד שהגעתי הביתה היה שבע, נכנסתי לבדוק אם הכל בסדר וישר נפלתי לשינה מתוקה של 12 שעות
. אז סליחה שלא כתבתי לפני זה. נו, אז התגעגעתם אליי? עידן, אני מקווה שניצלת טוב את זמנך כדיקטטור
. היה לי מדהים. מי שעבר את המסע בטוח יודע על מה אני מדברת, ואני מקווה שיהיו פה עוד הרבה שיצאו אליו ויבינו גם את החשיבות שלו ויחזרו לארץ עם תחושה שהם עברו דבר מדהים. היה קשה [פיזית וכמובן נפשית ורגשית], אבל היה שווה כל רגע. ולצד הקושי והביקור במחנות השונים היה גם את הצדדים המהנים יותר של המסע, להיות עם השכבה שלך ועם החברות שלך... לדבר, לצחוק קצת ולגלות חברים חדשים. עדיין לא עיכלתי את כל מה שחוויתי, קרו יותר מדי דברים בשמונת הימים האלו, חוויות מסעירות, ויקח לי עוד קצת זמן לעכל ולהבין הכל. עד היום האחרון של המסע לא האמנתי שאני באמת בפולין, שאני באמת הולכת במיידאנק עם דגל המדינה, שאני באמת שומעת את העדויות המזעזעות... המעבר משגרה רגילה של לפני המסע לנחיתה בפולין וכל הסיפורים ומראות הקשים שבאו איתה היו קשים לעיכול. אז בלי לחפור יותר מדי [מי שירצה לקרוא דברים בפירוט יכול לבקש במסר קשור לבלוג שלי], רק רציתי להגיד שאני כאן בחזרה ושעברתי את אחת החוויות הכי חשובות ומדהימות שאפשר לחוות.
.
 

Blade Of Fire

New member
אה, ברוכה השווה בובה:)

התגעגענו, וכמו שאת רואה שמרתי על פורום נקי ומסודר בשבילך
(איזה באסה לא להיות כחול פה יותר
)
 

Rose131

New member
../images/Emo24.gif

אח שלי חזר מבולבל נורא, כי מצד אחד זה ממש קשה, ומצד שני זה באמת עם כל השכבה וכיף וכזה. אבל אח שלי אידיוט, אז זה לא כזה עקרוני. שמחה שחזרת
 

danduuu

New member
אוו התגעגעתי אלייך בובה ובעצם כולם

כאן התגעגעו
אני אשמח לקרוא יותר על המסע שלך זה נשמע מעניין ומצמרר הרבה אנשים שאני מכירה חזרו קצת שונים מהמסע הזה..זה משהו שמשנה בנאדם ואני בטוחה אני ממש רציתי לנסוע אבל לא היה לי כסף לזה
בכל מקרה שמחה שחזרת למה הפורום קצת מת בימים האחרונים
והכל באשמתו של עידן כי כולנו פחדנו להגיב כדי שהוא לא יכה אותנו!
את רואה רק חזרת ואני כבר חופרת לך! אוהבת המון
 

little WhiSper

New member
ענבלירוניייי

ברוכה השווה!! התגעגענו!! ובאמת זה כמו שאת אומרת, קשה אבל חזק וחשוב. שמחה שהיה לך טוב!!
 
אעע וולקם באק!!../images/Emo23.gif../images/Emo24.gif

אני משערת שאני צפויה לבדוק אם כל השמועות על המסע הזה נכונות רק בקיץ...
שמחה שנהנית!..
 

Sakai Shana

New member
ברוכה השבה!

הייתי אומרת "שמחה שנהנית" אבל לא ההנאה במסע כזה היא המטרה. אז אין לי כל כך מה לומר, חוץ משבת שלום ושטוב שחזרת בשלום [:
 
למעלה