חזרתי ../images/Emo160.gif
חזרתי לארץ. תודה ל: : Y. Welis ששמר על הפורום. ממה שהספקתי לראות בחנויות, בצרפת ובאנגליה שולטת חברת "dell" (שולחני ונייד). יש גם קצת "מקניינטוש" ופה ושם ראיתי גם "לנובו".הרבה "hp" לא רואים שם (אבל אולי יש ואני לא ראיתי). מחירי המחשבים קצת יותר יקרים מהארץ (אולי בגלל המטבע), אם כי היו כמה מציאות זולות (מבצעים).
חזרתי לארץ. תודה ל: : Y. Welis ששמר על הפורום. ממה שהספקתי לראות בחנויות, בצרפת ובאנגליה שולטת חברת "dell" (שולחני ונייד). יש גם קצת "מקניינטוש" ופה ושם ראיתי גם "לנובו".הרבה "hp" לא רואים שם (אבל אולי יש ואני לא ראיתי). מחירי המחשבים קצת יותר יקרים מהארץ (אולי בגלל המטבע), אם כי היו כמה מציאות זולות (מבצעים).