חזרתי

STEVE NASH

New member
חזרתי ../images/Emo13.gif

היה טיול נהדר, כרגע אני מעדיף להתגבר על הג'ט לג, ולהכין את סיכום העונה ביורוליג, כך שחוויות אספר כשאהיה נורמלי
חזרה לשגרה...
 

STEVE NASH

New member
היה אחלה בחלה

המשחק בגארדן היה שעמומון אחד גדול, האמת התאכזבתי. פירס,גארנט ואלן לא שיחקו, הקהל בגארדן היה שקט, רק שתבינו, ישבתי בשורה האחרונה ושמעתי את הנעליים של השחקנים. באמת חשבתי שזה קונצרט, אגב, לא היה אף דאנק במשחק! אף דאנק! קיצר, הכדורסל היה בינוני, אבל תאכל'ס זה משחק סוף עונה. האוכל שם היה חינם, שתייה חינם, פופקורן מתוק, נקניקיות, באמצע המשחק זרקו ליציע כל מיני חבילות אוכל כאלה, אחת מהחבילות היתה קרובה אליי אבל לא תפסתי המשחק בקליבלנד היה סיפור שונה.... פלייאוף חברה, פלייאוף. שעתיים לפני המשחק התקינו לידהאולם מתנפחים וכל השטויות, היה הפנינג שלם. הקהל לא הפסיק לעודד, הייתה אווירה מדהימה, המשחק גם כן היה מדהים ונהנתי הרבה יותר ממה שהיה בגארדן. סה"כ היה טיול נהדר, התגעגתי לפורום/ים ושמח לחזור לפה
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ברוך השב ../images/Emo13.gif

אין איזה תמונה לחבר'ה?
 
למעלה