חזרתי עכשיו מהמצעד

yenergy

New member
חזרתי עכשיו מהמצעד

ולאחר קריאת כל הפוסטים, אני חייב להגיד שהרב רון צודק וטועה. לדבר בשם כל הקהילה ולהגיד שלא טוב שאנשים דתיים מגיעים למצעד זו טעות. להגיד שלא צריך במצעד יצוג דתי זו טעות. הרב קרליבך הופיע בוודסטוק. למרות הערום, המין והסמים. למה? כי בכל "חושך" צריך נקודת אור. די לי היה לראות את האנשים - אלו שנראו כמו חילונים גמורים תל אביביים מפזזים למוסיקה של "משיח משיח משיח אוי אוי אוי אוי" די היה לראות שכאשר ה DJ (החצופה!) העבירה למוסיקה אחרת את איבוד העניין של האנשים, ששבעו ממסיבות עם ליידי גאגא ומדונה. די היה לראות את החברה, רואים גייז דתיים ומתפלאים, ומריעים, די היה לראות את הדתל"ש שרקד ליד המשאית כי בשום מקום אחר הוא לא יכול לרקוד את ריקודי בית אבא בחופשיות הזו שדתי גיי יכול לרקוד. די היה לראות את האנשים אומרים - איזה יופי! די היה לשמוע, שהנה, אפשר להיות אדם ליברל, מקבל, אוהב ודתי. אני חושב שקידוש השם שעשינו שם היום היה בלתי מסולא בפז, ואלוהים לבד יודע, כמה נפשות הצלנו שם, שיודעים היום שאפשר להיות דתי והומו. שאפשר להיות יהודי והומו. שאפשר להיות יהודי דתי בנאדם. שבת שלום לכולם! אנרג'י.
 

טיףטף2

New member
לא עשיתם שום קידוש ה'

אבל אם בא לך להרגיש פחות עם רגשות אשם..לך על זה.
כשרב פוסק שמקומך אינו שם.אל תתרץ את מעשיך כקידוש ה' סמוך עליו שהוא היה הראשון שרץ לעשות את קידוש ה' עוד לפניך.
 

ספר ריק

New member
ומה אם רב אחר מגיע בעצמו למצעד?

אתה גם תחליט את פסיקתם של אלו רבנים עלינו לקבל על עצמנו? כי אני יודע שנאמר "עשה לך רב" ולא שטיפטף ייעשה...
 

ספר ריק

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד../images/Emo70.gif גאה בכם ומאמין שרבים אחרים!

מקווה שיבוא יום וגם אני אאזור מספיק אומץ ואתייצב יחד איתכם...
 
אני איתך ...

והאמת שכבר תכננתי ללכת עם מישהו .... אבל ברגע האחרון ביטלתי ... למרות שעכשיו אני די מצטער על זה שביטלתי .... לא נורא.. יש גם שנה הבאה ... שבוע טווב
 

yenergy

New member
טיףטף2 - יש רק דעה אחת?! או מי שמך?!!!

האם יש רק דעה אחת נכונה ביהדות? אם כך, אולי הדעה של אלו שנגד זוגיות עם גבר בכל צורה היא הנכונה? מי מינה אותך לרואה החשבון של אלוהים? אם יש לך קו ישיר בשמים לאלוהים, אז אולי תגיד לי איפה והוא ואני אתקשר לקדוש ואשאל אותו כמה שאלות? מקובלני שאם הרב קרליבך (שעם כל הכבוד לרב רון, יכול ללמוד ממנו אי אלו דברים) הלך לוודסטוק והופיע שם - ושם היה סקס מול העיניים, וסמים ורעות אחרות, אז זה בסדר להשתתף במצעד שאולי יהיו בו אי אלו חוסרים בצניעות. אבל אני לא נכנס לשם אפילו. כל אחד יעשה כפי ראותו. אבל בא לא ננכס לעצמנו או למישהו אחר את היהדות, או בא לא נחשוב שאנו מנהלי החשבונות של אלוהים. זו הטעות של החרדים ושל דתיים רבים. הרב רון יכול לדבר בשם עצמו ויכול להגיד מה דעתו ומהי האמת כפי שהוא רואה אותה. אפשר לחלוק עליו. שבת שלום.
 

טיףטף2

New member
בנושא ניאוף

זימה ותועבה.יש דעה אחת-ה' שונא זימה!!! אף רב וגם לא הרב קרליבך היתר ללכת למצעדי הגאווה.
 
למעלה