חזרתי משבוע בפולין!

eladshar

New member
חזרתי משבוע בפולין!

אני חייב לציין: אנשים נחמדים, שפה קצת פחות, אחלה תרבות, מוסיקה מעניינת, אוכל לא רע, ארץ יפיפיה. בקיצור, נהנתי שם מאוד! ואני בכלל תימני!!
 

מי צי

New member
בדיוק בשביל זה

יסדו את פולין, בשביל הנאת התימנים.
 
למעלה