חזרתי משבוע בפולין! אני חייב לציין: אנשים נחמדים, שפה קצת פחות, אחלה תרבות, מוסיקה מעניינת, אוכל לא רע, ארץ יפיפיה. בקיצור, נהנתי שם מאוד! ואני בכלל תימני!!