חזרתי מטסט

Cell313

New member
חזרתי מטסט

לא היו ברקסים, ולא נגיעות, חנייה מושלמת.. טסט שני אך הטסטר העיר לי הרבה פעמים, היתה פניה שמאלה עם שני נתיבים, ישר הלכתי לימין לפי הכלל.. פתאום הוא אומר לי לך לשמאל.. והיתה צומת שהוא אמר לי לפנות שמאלה, הסתכלתי שמאלה וראיתי שהכביש שם הוא ללא מוצא כזה עם חול, אמרתי לו מה לפה? הוא אמר לא, פרסה, לא הצלחתי את הפרסה וכמעט עליתי על המדרכה, ואז עשיתי רוורס והצלחתי את הפרסה... אני כמעט בטוח שנכשלתי.. מה דעתכם? ד"א היה בפ"ת והמורה אמר שהטסטר רשע קוראים לו רוקח :S
 

YoavBitton

New member
כה

תשאל את המורה שלך הוא אמור לברר לך בסביבות 4-5 אחרי הצהריים את התוצאות.. אם לא אז תבדוק בסביבות 5 - 5:30 את התוצאות באתר של משרד הרישוי... אתה צריך את התאריך תאוריה שלך בשביל זה... ואני לא יודע שמע אי אפשר לדעת בוודאות.. אבל הוא יכול להכשיל אם הוא קלט שאתה לא מספיק מוכן לקבל רישיון... בכל מקרה בהצלחה:) גמני עשיתי בפ"ת קשה שם רצח.. למרות שעברתי טסט ראשון =]
 

Cell313

New member
אפילו שיום שישי?

יכולות להיות תוצאות בשעה 4-5? מוזר.. טוב במילא נדמה לי שנכשלתי
 

YoavBitton

New member
וואלה

יכול להיות שבגלל שזה יום שישי אז התוצאות יהיו ביום ראשון... בכל מקרה אני עברתי ביום חמישי והיו לי תוצאות באותו יום... אז אל תיקח אותי במילה... מקסימום יום ראשון תידע... ואל תיהיה כל כך בטוח שנכשלת כי אי אפשר לדעת... הבוחנים זה עם לא מוסבר.
 

I l u S i o N

New member
בעע הוא היה הטסטר שלי

הכשיל אותי /: הוא רשע, אבל גם לי באמת היה טסט גרוע. מי המורה שלך?
 
בימי שישי אין תוצאות....

לי היה בבוקר יום שישי ולא קיבלתי תוצאות עד יום ראשון.
 

100vardit

New member
זה תלוי.

אם נכשלים-אז אפשר לדעת ביום שישי,אם הטופס חזר. תשובה סופית-יום ראשון.
 

ertert15

New member
אני עשיתי בשישי

כעיקרון הבתוצאות אמרות לבוא ביום ראשון. אבל יכל להיות שאם המורה בודק בערימה של הטפסים הירוקים שהטסטרים החזירו ולא מוצאים אותך,סימן שעברת.... כך המורה שלי בדק וסה"כ חיכתי 15 דקות לדעת שעברתי...כי המילאהטסטים בשישי מסתימים מוקדם מאד יחסית ואני היתי בטסט האחרון בשישי.
 

aviGODFATHER

New member
לדעתי יש לך סיכוי

פרסה לפעמים לא מסתדרת, לא מחייב שמכשילים על זה. דווקא לי תמיד אמרו לפנות שמאלה מהשמאל אם יש 2 נתיבים, אבל בעיקרון כל הקטע של השמאל-ימין די יישכח אחרי שתעבור טסט. בקיצור, לדעתי יש לך סיכוי של 50/50.
 
למעלה