חזרתי מהשוק...

dan the man

New member
חזרתי מהשוק...

היי לכולם כרגע חזרתי מהשוק ים של אשדוד ... חבל שלא הייתם שם כי ראיתי כל כך הרבה פריטים שאמרתי לעצמי שחבל שכולכם לא פה! למרות זאת קניתי כמה שטרות ומטבעות במחיר ממש זול ואיזה זקן אחד הציע לי לקנות שטר של 500 פםרוטות ישראליות ממש ישנות ב800 שקל אבל צחקתי והלכתי משם... קניתי שטרות מארגניטנה וגם כמה מרוסיה וגם כמה מטבעות של ספרד ורוסיה... היוט שם מפיות פסלונים שונים נרות ועוד הרבה פריטי אספנות שרציתי שתראו אבל חבל שלא הייתם שם...
 

dan the man

New member
בולים...

היה שם קצת מטבעות וקצת טלכרטים.. והיה אדם שקניתי ממנו שטרות והוא אמר שאם אני יבוא שבוע הבא אז הוא יביא מעטפות גם... אבל בולים לא היה שם וזה גם לא השוק עצמו שקניתי שם מטבעות אלא בדרך לשוק יש שביל ארוך ושם יש הרבה אנשים שמוכרים מלא חפצים ישנים בינהם גם מטבעות טלכרטים ועוד מלא דברים יש שם גם מלא סיכות ובשוק עצמו יש גם הרבה דברים אך הם כבר לא פרטי אספנות...
 

python 4

New member
מישהו היה פעם בשוק הפשפשים ביפו?

דוד שלי סיפר לי שמוכרים שם בולים במשקל.
 

kerengil

New member
הייתי גם הייתי, קשה למצוא שם מישהו

שמוכר בולים - צריך לחפש בנרות.
 

doroni10

New member
אני מניח שרבים בקרו שם- ואני בינהם

בשוק הפשפשים ביפו יש הכל, בולים, מטבעות ולמעשה כל פריט אספנות. ואין צורך לחפש בנרות, צריך רק להסתובב - ובעיקר לא להתבייש לשאול אם יש בולים או מטבעות למכירה. פעם היו שם לא מעט מוכרי בולים וכו, כיום רצוי להגיע ביום שישי בבוקר- בערך ב 9, ללכת לכוון שוק הפשפשים הישן ולהסתובב שם בין החנויות והמעברים המקורים- שם פשוט לשאול את הרוכלים אם יש להם בולים, ויש בולים. דורון,
 

תמיר1991

New member
אולי נעשה שם מפגש פורום באחד

החגים הקרובים או באיזה יום שישי (נקווה שההורים שלי ישחררו אותי מבית-ספר) בשוק הפשפשים. תאמינו לי שכולם ישמחו! תמיר.
 
אמנם אתמול היה חג המולד,

אבל אילו חגים קרובים יש אצלך בלוח? החג הבא אצלי, שיש בו חופש קטנצ'יק, זה פורים.
 

תמיר1991

New member
נכון...

בשביל זה יש שבתות למפגשי פורום "ביתיים" וימי שישי לשוק הפשפשים וכד'. תמיר.
 
למעלה