dan the man
New member
חזרתי מהשוק...
היי לכולם כרגע חזרתי מהשוק ים של אשדוד ... חבל שלא הייתם שם כי ראיתי כל כך הרבה פריטים שאמרתי לעצמי שחבל שכולכם לא פה! למרות זאת קניתי כמה שטרות ומטבעות במחיר ממש זול ואיזה זקן אחד הציע לי לקנות שטר של 500 פםרוטות ישראליות ממש ישנות ב800 שקל אבל צחקתי והלכתי משם... קניתי שטרות מארגניטנה וגם כמה מרוסיה וגם כמה מטבעות של ספרד ורוסיה... היוט שם מפיות פסלונים שונים נרות ועוד הרבה פריטי אספנות שרציתי שתראו אבל חבל שלא הייתם שם...
היי לכולם כרגע חזרתי מהשוק ים של אשדוד ... חבל שלא הייתם שם כי ראיתי כל כך הרבה פריטים שאמרתי לעצמי שחבל שכולכם לא פה! למרות זאת קניתי כמה שטרות ומטבעות במחיר ממש זול ואיזה זקן אחד הציע לי לקנות שטר של 500 פםרוטות ישראליות ממש ישנות ב800 שקל אבל צחקתי והלכתי משם... קניתי שטרות מארגניטנה וגם כמה מרוסיה וגם כמה מטבעות של ספרד ורוסיה... היוט שם מפיות פסלונים שונים נרות ועוד הרבה פריטי אספנות שרציתי שתראו אבל חבל שלא הייתם שם...