חזרתי מהקלפיות...

  • פותח הנושא MS6
  • פורסם בתאריך

MS6

New member
חזרתי מהקלפיות...

הראש שלי התפוצץ וחזרתי מוקדם... מצב מעולה.
 

ראליסט

New member
זה מוסר?

זאת השחיתות בהתגלמותה! כן-כשמחליטים בדרך כזאת,התוצאות הסופיות יטפחו על ראשך.זכור את מה שאני אומר!
 

MS6

New member
בשבילי המשאל הזה הוכיח משהו אחד

הוא הוכיח למר אריאל שרון שמעשיו האחרונים אינם מייצגים את מפלגתו, ואנחנו אנשי הליכוד לא מעוניינים בעקירת יישובים מגוש קטיף.
 
למעלה