חזרתי מהצבא היום! אין כמו הבית!

shiran1232

New member
חזרתי מהצבא היום! אין כמו הבית!

תגידו, מתי מתחילים לצלם את העונה השניה?
 

רותם1232

New member
כפרה עלייך! איך היה?? כבר חזרתם הביתה??

איך היתה הטירונות קשה??? אגב שלשום קיבלתי מנילה ואין לי מושג מה לבחור... מה את בחרת?? יש לך משהו להמליץ לי??? ואני מאמינה שהם מתחילים לצלם ביום שהם חוזרים שזה ב11/11
 

shiran1232

New member
כנסי מאמי...

חחח לא סיימתי את הטירונות, הלוואי....התגייסתי ביום רביעי ויצאתי שבת, כולה הייתי שם יומיים ואני מרגישה כאילו שבועיים לא הייתי בבית! כל כך כיף לחזור! וכן קצת קשה שם, לחוץ כזה וצריך לעמוד בזמנים, ואני גרועה בלהספיק דברים בקצת זמן! מקווה ששבוע הבא יעבור לי מהר... אני מתגייסת למשרד הביטחון...ותרשמי לי מה קיבלת במנילה ואני מבטיחה לנסות לייעץ לך! אני גם לא הכי מבינה בזה, אבל אני קצת יודעת על כל מיני תפקידים מחברים שלי שהתגייסו כבר... חחח והתוכנית שלהם חוזרת לפני שאני מסיימת טירונות, אוף!
 

רותם1232

New member
:)

כן יואו הטירונות זה הכי נורא אומרים לך כזה- " 30 שניות הייתם פה" חחחחח כן? אומרים?? ועם המנילה אין לי איך להראות לך מה הביאו לי כי אין לי סורק=/ אבל לא נורא מאמי כי אחותי ובת דודה שלי שמכירות את זה הסבירו לי ויעצו לי תודה בכל מקרה בובה:) אבל שי לי שאלה אם תדעי לענות יל נכון צריך לדרג את התפקידים מ1 עד 6.. אז אני חייבת לדרג 6? כי הביאו לי בדיוק 6 אשכולות ואני צריכה לדרג 6 אבל יש דברים שאני ממש לא רוצה=/ אז אני חייבת לדרג איפשהו את כל ה6? או שניא יכולה להשאיר נניח שניים בלי דירוג?? אז מה את בבסיס סגור או פתוח?? ואת התפיק שקיבלת זה תפקיד שבחרת במנילה באיזה דרגה?? בהצלחה מאמי בטח תעני לי על זה עוד הרבה זמן אז בהצלחה ענקית שתהיה לך :]]]]]]
 

shiran1232

New member
רותם כנסי...

חחח קודם כל,כן. הכל בטירונות זה לפי זמנים של שניות. פתאום 40 שניות נשמע לך ממש הרבה זמן. זה מוזר חחח ואצלנו הנוסח הוא: "יש לכם לצורך העיניין 30 שניות. 30 שניות זוז!" (חח שמעתי את זה כל כך הרבה פעמים שאני כבר זוכרת בדיוק) לגבי השאלה שלך...אני מזה מצטערת מאמי, אבל אני באמת כבר לא זוכרת לגבי האשכולות והמספרים בדירוג וכל זה...מה שכן, אני קיבלתי את הבקשה הראשונה שלי, לא תמיד זה ככה אבל ברוב המקרים זה כן (עד כמה שידוע לי). יש שם סעיף כזה שאפשר למלא משהו שרוצים שלא קיבלת במנילה, אז מילאתי, אבל אותו לא קיבלתי. קיבלתי את האופציה הראשונה שבחרתי. ואני כרגע בטירונות אז אני חוזרת פעם בשבוע הביתה, אבל בסוף הטירונות אני מתארת לעצמי שאני אהיה בבסיס פתוח ואחזור כל יום הביתה. ביקשתי ואני בטוחה שזה יהיה. גם אני במשרד הביטחון ומשרד הביטחון הרוב זה בקירייה וזה בסיס פתוח...תודה רבה מאמי, שיהיה לך בהצלחה ענקית גם, וכל שאלה שאת צריכה, אני פה- בתקווה שאני באמת אדע לענות לך...אני מוכנה לנסות:)
 

רותם1232

New member
=)))))

יואוו איזה נורא נשמעת הטירונות, ממנה אני הכי פוחדת... ולא נורא שאת לא זוכרת חחח בקטנה מאמי=] אני נראה לי שבסעיף שאפשר למלא מה שרוצים בלי מה שנתנו לי במנילה, אני חושבת לכתוב שם תפקיד הדרכתי, כי אחותי עשתה את זה וזה נשמע לי כייף וגם אין לי עוד משהו אחר לקחת=/ את זוכרת מה את בחרת שם במקרה??? ואני גם מאמינה שתחזרי בקרוב כל יום הבייתה אם ביקשת בסיס פתוח, אני דווקא ביקשתי סגור כי אין לא כוח לחזור הביתה כל יום ואז לקום ממש מוקדם ולנסוע באוטובוסים וזה.. חחח אני גם קצת מפונקת ובייתית כזאת אני רוצה קצת להתבגר בקטע הזה, וזה יעזור לי. תודה אם תהיה לי שאלה אני אכתוב לך למרות שנראה לי שהסתדרתי אבל תודה בכל זאת ותודה, בהצלחה ענקית גם לך בהמשך=))))))))))))
 

shiran1232

New member
הטירונות לא כזאת נוראית..חחח

זה קצת קשה שצריך לעמוד בזמנים כל הזמן, ובשעה החופשית שנותנים לנו לפני השינה יש לחץ במקלחות וכאלה...וכמובן לא להיות בבית וזה..אבל גם זה עובר, ומכירים המון אנשים נחמדים, וכשחוזרים הביתה כולם מתלהבים ממך ומתייחסים אלייך כמו אל מלכה! אני מרגישה כאילו אני חזרתי מהשטחים או משהו כזה..חח אז באמת שבסופו של דבר הכל חוויה ואני בטוחה שתצליחי להנות! בעיקר אם ביקשת בסיס סגור, אז זה אומר שאת יודעת שתצליחי להסתדר שזה מעולה! יש כמה סוגי טירונות...אמרת שאת רוצה תפקיד של הדרכה, נגיד טירונות של מכי"ם אני יודעת שזה טירונות 03(נחשבת טירונות קרבית) אני למשל עושה טירונות 01. 02 זה גם לא נחשב טירונות קרבית...אז קחי את זה בחשבון, שזו טירונות ארוכה וקשה יותר. (למרות שאם את רוצה את התפקיד לכי על זה, זה יכול להיות באמת כיף וחשוב שתהני בשנתיים האלה אפילו אם יהיה קשה קצת בהתחלה) אני בחרתי באפשרות שנתנו לי להיות שרטטת גרפית (אני אוהבת מאוד לשרטט וכאלה, למדתי אדריכלות וזה מעניין אותי) אבל לא נתנו לי..בכל מקרה, שיהיה המון המון בהצלחה!!!!!!!!!
 
למעלה