חזרתי מהבריכה

חזרתי מהבריכה

אני שוחה פעמיים בשבוע כבר כמעט שנתיים ונורא גאה בעצמי, יען כי אני פדלאה איומה. אבל היום לפני השעור שלי היתה שם קבוצה של ילדים מאיזו קייטנה. קיטנה של ילדים מוגבלים בשכלם. זיהיתי שם אוטיסטים, משותקי-מוחין וגם ``סתם`` בעלי פיגור. זה גרם לי גם להתעצב עמוקות וגם לשמוח - יש לי ילד בריא. אוריאנה
 

חן.

New member
כל הכבוד

על השחיה, אולי תוסיפי עוד פעם בשבוע? ;-) ואני מאחלת לך המשך הנאה צרופה מבנצ`וק... :)
 
רציתי להוסיף

וניסיתי. אי אפשר. אבל את יודעת מה, אנסה כיוון אחר. נתת לי רעיון חדש. תודה!!!!! אוריאנה
 
למעלה