חזרתי מהבריכה
אני שוחה פעמיים בשבוע כבר כמעט שנתיים ונורא גאה בעצמי, יען כי אני פדלאה איומה. אבל היום לפני השעור שלי היתה שם קבוצה של ילדים מאיזו קייטנה. קיטנה של ילדים מוגבלים בשכלם. זיהיתי שם אוטיסטים, משותקי-מוחין וגם ``סתם`` בעלי פיגור. זה גרם לי גם להתעצב עמוקות וגם לשמוח - יש לי ילד בריא. אוריאנה
אני שוחה פעמיים בשבוע כבר כמעט שנתיים ונורא גאה בעצמי, יען כי אני פדלאה איומה. אבל היום לפני השעור שלי היתה שם קבוצה של ילדים מאיזו קייטנה. קיטנה של ילדים מוגבלים בשכלם. זיהיתי שם אוטיסטים, משותקי-מוחין וגם ``סתם`` בעלי פיגור. זה גרם לי גם להתעצב עמוקות וגם לשמוח - יש לי ילד בריא. אוריאנה