חזרתי היה פצצה !!!!!

חזרתי היה פצצה !!!!!

זה לא היה מלון זו היתה אחוזה.....חבל"ז ...... אוכל פצצה....מקום מדהים....ופשוט חופש שירשם בספרים.. סוף הדרך.... שמחה לחזור... נשיקות לכולן
 

קרן משם

New member
סיגלושששש../images/Emo24.gif

איזה כייף לך..אחרי הלידה גם אני רוצה חו"ל דחוף, בזכותך יקירתי ירדתי מהקטע של אילת
אני אחכה לאחרי הלידה... אחרי זה אעשה חיים בינתים ארפי עושה לי שירות חדרים בבית
געגעתי אליך המוןןןןןןןןןן!!!
 

קרן משם

New member
בטעות רשמתי בשם של אחותי,זו ליידי..

אופס זה מה שקורה ששתינו באותו מחשב
 

מירבי*

New member
סיגלוש מתוקה שלי..

ספרי איפה זה היה, באיזו עיר בתורכיה ואיך קוראים למקום. שמחה שנהנית יקירה, מתגעגעת אליך..
 
למעלה