סיגל המקורית
New member
חזרתי היה פצצה !!!!!
זה לא היה מלון זו היתה אחוזה.....חבל"ז ...... אוכל פצצה....מקום מדהים....ופשוט חופש שירשם בספרים.. סוף הדרך.... שמחה לחזור... נשיקות לכולן
זה לא היה מלון זו היתה אחוזה.....חבל"ז ...... אוכל פצצה....מקום מדהים....ופשוט חופש שירשם בספרים.. סוף הדרך.... שמחה לחזור... נשיקות לכולן