חזרתי אליכם

MuzicMan168

New member
חזרתי אליכם

אחרי שנה \ חצי שנה משהו כזה אני שוב פה , למה ? לא היה לי מה לעשות בשבת פתאום נפל עליי הארי פוטר ככה הסתכל עליי .. אמרתי נקרא והנה אני פה :| אז מה חדש ????? גיליתם מיזה רא"ב ? דמבלדור מת בסוף ? :| מה יהיה ?
 
ברוך הבא

חשד לזהותו של רא"ב קיים- רגולוס בלק חשד למותו של דמבלדור קיים
 
למעלה